Reacties
Re: Reacties
020 is niet echt centraal denk ik
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Nee maar wel goed bereikbaar met het OV
Alleen een trein en niet daarnaast nog eens tig bussen of trams
Alleen een trein en niet daarnaast nog eens tig bussen of trams
En dat is gelijk ook het probleem, wij wonen niet in het centrum en zijn lastig te bereiken met het OV. Dus hier een keer tussendoor afspreken is wat mij betreft prima en vooral gezellig maar dan is het handiger om met een aantal samen af te preken en de toet te pakken.
Het is al eens vaker ter sprake gekomen en het lijkt mij heel erg gezellig om erns als Vraagbaak clubje bijeen te komen. Het kan natuurlijk ook gewoon op een terrasje of leuk café inderdaad.
Voor mij geldt dat zoiets pas na juli zou kunnen...tenzij jullie allemaal de trein/auto naar Leeuwarden willen nemen
Voor mij geldt dat zoiets pas na juli zou kunnen...tenzij jullie allemaal de trein/auto naar Leeuwarden willen nemen
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Daarom zei ik ook, terras in het centrum van 020... voor de mensen zonder auto en ook met auto (1 halte voor 020 centrum heb je een station met enorme parkeerplaats (bewaakt) dan pak je 1 halte met de trein en voila!
In het centrum parkeren is niet alleen duurder maar ook nog eens crazy!
Met de trein naar Leeuwarden wordt hotel boeken daar voor sommige LOL!
Amsterdam centrum is goed te doen en plek dat goed te bereiken is. Ik wil geen mensen lastig vallen met auto die dan weer om moeten rijden. Ik spreek voor mezelf natuurlijk
In het centrum parkeren is niet alleen duurder maar ook nog eens crazy!
Met de trein naar Leeuwarden wordt hotel boeken daar voor sommige LOL!
Amsterdam centrum is goed te doen en plek dat goed te bereiken is. Ik wil geen mensen lastig vallen met auto die dan weer om moeten rijden. Ik spreek voor mezelf natuurlijk
Op zich ook wel een idee, alleen moet er wel inmiddels heel wat veilingspullen worden mee gesjouwd en dat is misschien weer niet zo handig met het OV.
Terrasje Utrecht is ook makkelijk te doen toch
Ook leuk. Ik zal er wel even een topic aan wijden, is handiger dan hier.
vandaag is de kubus binnen gekomen en volgens mij vind ze hem wel interessant maar ligt er nog niet in
oh jeetje...
Volgens mij is ze not amused
Heb je haar erin gepropt?
aah ochtend humeur
Yep heb haar eringepropt. Maar foto is 5min daarna genomen
Ohhh, dan valt het best mee toch? Dan had ze er echt wel gelijk uitgeklommen wanneer ze het niets had gevonden.
Roze is duidelijk niet haar kleur
We naderen de 500 euro mensen!
Jippie nog 100 euro te gaan.