Lea
Re: Lea
Met Lea gaat het redelijk, ik had liever gezien dat ze nu wel weer de oude was maar helaas.
Eten doet ze wel maar net genoeg om geen gewicht te verliezen.
ik had haar even gefilmd gister, hier kan je zien hoe ze eet zonder en met medicatie:
Filmpje is gemaakt voor op Fb dus de tekst moet je maar even voor lief nemen
Ook heb ik het idee dat wanneer lea uit haar bakje eet, haar keel tegen het bakje komt en zeer doet..
Dus ik heb 2nieuwe bakjes besteld die minder hoog zijn, hopelijk komen die vandaag nog binnen want woensdag zijn ze al verzonden
Eten doet ze wel maar net genoeg om geen gewicht te verliezen.
ik had haar even gefilmd gister, hier kan je zien hoe ze eet zonder en met medicatie:
Filmpje is gemaakt voor op Fb dus de tekst moet je maar even voor lief nemen
Ook heb ik het idee dat wanneer lea uit haar bakje eet, haar keel tegen het bakje komt en zeer doet..
Dus ik heb 2nieuwe bakjes besteld die minder hoog zijn, hopelijk komen die vandaag nog binnen want woensdag zijn ze al verzonden
vlak na ik mijn bericht getypt had kwamen de bakjes binnen:
De witte had ze binnen een uurtje al leeg en ze is nu halve wege haar 2e portie.
Die roze is ietje hoger, dat is de volgende stap voor als ze het weer beter doet
Zien jullie iets raars aan deze houding?
want ik ben niet bekend met buikpijn houdingen enzo bij fretjes
De witte had ze binnen een uurtje al leeg en ze is nu halve wege haar 2e portie.
Die roze is ietje hoger, dat is de volgende stap voor als ze het weer beter doet
Zien jullie iets raars aan deze houding?
want ik ben niet bekend met buikpijn houdingen enzo bij fretjes
Ik heb net al op FB gereageerd maar het bakje in het begin is inderdaad totaal ongeschikt voor een fret die pap moet eten en zere oren heeft. Maar dat is gelukkig opgelost
Hopelijk gaat mooie Lea nu lekkerder en makkelijker eten en gaat ze zo de goeie kant op
/edit: ik zie je posting voor mij: als ik eerlijk ben is het bakje waar die pap in zit wel een stuk beter omdat-ie lager is maar de rand is erg breed waardoor de voorpootjes van Lea voorkomen dat ze makkelijk met haar bekkie boven de pap kan komen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel...
En dat liggen; was dat direct na het eten?
Hopelijk gaat mooie Lea nu lekkerder en makkelijker eten en gaat ze zo de goeie kant op
/edit: ik zie je posting voor mij: als ik eerlijk ben is het bakje waar die pap in zit wel een stuk beter omdat-ie lager is maar de rand is erg breed waardoor de voorpootjes van Lea voorkomen dat ze makkelijk met haar bekkie boven de pap kan komen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel...
En dat liggen; was dat direct na het eten?
Moeilijk om er zo iets over te zeggen. Ik zou het wel goed in de gaten houden en als ze vaker zo ligt, of met haar pootjes onder haar lijfje plat ligt, lijkt het me wel verstandig om het bij Hanneke te melden. Dat zou toch op maagpijn kunnen duiden...in ieder geval een onplezierig gevoel in haar buikje.
Op het schapenkleed ligt ze vaak, daar denk ik dat ze die lekker vind liggen. Ze ligt ze ook zo op het laminaat, misschien toch verkoeling? Ik zal het eens filmen
Op het schaap ligt ze zo een paar minuten, beetje wassen, rollebollen en beetje rond kijken. Op andere plekken een paar seconden
Op het schaap ligt ze zo een paar minuten, beetje wassen, rollebollen en beetje rond kijken. Op andere plekken een paar seconden
Dat klinkt dan wel weer gewoon frets en lekker ontspannen. Dan denk ik dat ze het bontje gewoon lekker vindt om op te liggen.Nadine schreef:Op het schaap ligt ze zo een paar minuten, beetje wassen, rollebollen en beetje rond kijken. Op andere plekken een paar seconden
We hebben het warm!!
Klein rupsje
Spelen konden we ook nog:
Eten doet ze prima,gister minder ivm warmte denk ik. vandaag wel weer goed en op dit moment is ze alweer bezig met de volgende portie mijn knappe meisje
Ik denk ik ga jullie maar weer even spammen nadat gezeur van net beneden
Op veel momenten heb ik steun aan Lea en Lea op haar tijd weer aan mij
Klein rupsje
Spelen konden we ook nog:
Eten doet ze prima,gister minder ivm warmte denk ik. vandaag wel weer goed en op dit moment is ze alweer bezig met de volgende portie mijn knappe meisje
Ik denk ik ga jullie maar weer even spammen nadat gezeur van net beneden
Op veel momenten heb ik steun aan Lea en Lea op haar tijd weer aan mij