Hopelijk dat haar maagje snel gaat opknappen, zodat de albumine weer omhoog schiet. Ik zou het vreemd vinden als dat niet gaat gebeuren, gezien de situatie waarin ze nu zit en ze is nog jong. Ik denk de leeftijd van peuter en geen andere fretten om haar heen in een stabiele omgeving, dat moet wel beter gaan met haar maagje en anders mag je me lek schieten.
Nou ja, Hanneke durfde dat niet te zeggen.. Maar dat was meer omdat ze zich realiseerde dat ze ook bij Koda had gezegd dat ze nog jong was en er wel bovenop zou komen.. Dus ze durfde nu niet meer..
@ Minka: Lek schieten wordt lastig, hoor.. Ik heb alleen een waterpistool..
Maar Koda haar maag was echt verziekt door de medicijnen voorgeschreven door die dierenarts die duidelijk geen verstand had van fretten. Gelukkig is daar bij Liva nog geen sprake van dus ik heb echt wel goede hoop dat het goed komt met dat kleine dametje.
Fijn dat je goed nieuws gekregen hebt bij Hanneke en leuk dat we elkaar even gezien hebben. Met Liva komt het hopelijk weer helemaal goed. Daar gaan we maar van uit. Het is een lekker frutseltje hoor!