Liva, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Liva, deel 2
Ach gos, dat is geen goed begin voor 2015
Hopelijk gaat het snel vanzelf weer over!
Hopelijk gaat het snel vanzelf weer over!
Nou, ze was net weer wakker en gebruikte haar pootje weer gewoon.
Ze liep gewoon, geeft weer kracht met d'r pootje en klimt er weer mee, alsof er niets aan de hand is, dus volgens mij valt het gelukkig allemaal mee!..
Ze liep gewoon, geeft weer kracht met d'r pootje en klimt er weer mee, alsof er niets aan de hand is, dus volgens mij valt het gelukkig allemaal mee!..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
oh gelukkig
Oh gelukkig maar.
Gelukkig maar!
Omdat Liva sinds gister weer wat aan het pruttelen is, hebben we vanmorgen gezellig samen gedouched..
Deze keer durfde ze zelfs een poosje echt bij mij onder de douche te komen, ondanks dat ze er nat van werd..
Maar die natte blote voeten van baasje als ze onder de douche uitkomt, zijn toch nog wel érg verleidelijk om in te bijten hoor!
Na 10 keer corrigeren en een heel stel gaatjes in mijn voeten, hield ze er pas mee op..
Even later werd ik ineens in mijn blote billen gebeten! Is die kleine deugniet op de wasmachine geklommen, precies op bilhoogte, dus dat wilde ze toch wel even proberen...
Het is toch ook een klein monstertje ook..
Deze keer durfde ze zelfs een poosje echt bij mij onder de douche te komen, ondanks dat ze er nat van werd..
Maar die natte blote voeten van baasje als ze onder de douche uitkomt, zijn toch nog wel érg verleidelijk om in te bijten hoor!
Na 10 keer corrigeren en een heel stel gaatjes in mijn voeten, hield ze er pas mee op..
Even later werd ik ineens in mijn blote billen gebeten! Is die kleine deugniet op de wasmachine geklommen, precies op bilhoogte, dus dat wilde ze toch wel even proberen...
Het is toch ook een klein monstertje ook..
Een kleine zodemieter is het.
Lekker stel hoor zo saampies
Wat een boef is ze toch.
Op de 1 of andere manier is het toch wel erg bijzonder om zo in je bil gebeten te worden
Wat een dondersteen!
Haha, een blote billenbijtster........het moest verboden worden !!
Heb ik lekkere snoepjes meegenomen voor Liva, dus ik geef haar er 1..
Wat denk je? Is 1tje niet genoeg voor madame!
Dus ik geef haar een 2e, waar ze zich nog in verslikt omdat ze het zo gulzig opeet... Wil ze er nóg 1!
Lekker verwend dingetje..
Wat denk je? Is 1tje niet genoeg voor madame!
Dus ik geef haar een 2e, waar ze zich nog in verslikt omdat ze het zo gulzig opeet... Wil ze er nóg 1!
Lekker verwend dingetje..
Eén smaakt naar meer natuurlijk!