Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
En dat is nog niet eens allesAmaris schreef:Kijk al dat speelgoed!Rebel, jij verwend nest!

Wat een lekker manneke is hij toch! 

Wat een lekkere mafkees 

Nee je krijgt hem nietMarjan schreef:Wat een lekker manneke is hij toch!

Niet? Kinderachtig hoor. 

Ik moet mijn kind beschermen 

- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ray doe niet zo flauw.... deel hem met ons :twisted: 

Ik doe niet aan delen, daar komt huilen van zie mijn moeder altijd. 

nee dat komt met ruilen 

We willen onze fretten ook niet ruilen, we willen Rebel erbij!
Ook dan komt er huilen van Trea, namelijk IK die dan gaat huilen.
Neeeee Stefanie, trouwens kan toch niet bij jou want jij hebt al een fret. Rebel kan niet met andere fretten.

Neeeee Stefanie, trouwens kan toch niet bij jou want jij hebt al een fret. Rebel kan niet met andere fretten.

Rebel is zich aan het klaar maken voor de lente, ben al een tijdje haren aan het plukken en kammen. Jeetje wat kan er veel haar loskomen bij zo'n klein beestje
Om de dag krijgt meneer vaseline, want we willen geen haarballen. Hij begint ook weer actiever te worden, dus dat is ook een goed teken. Meneer valt alleen heel snel af nu, dus dat houd ik in de gaten. Eten doet hij wel, dus misschien dat hij zijn wintervet aanspreekt nu.

Om de dag krijgt meneer vaseline, want we willen geen haarballen. Hij begint ook weer actiever te worden, dus dat is ook een goed teken. Meneer valt alleen heel snel af nu, dus dat houd ik in de gaten. Eten doet hij wel, dus misschien dat hij zijn wintervet aanspreekt nu.