Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Ik stel mijn Alto met roze wielen graag beschikbaar
We willen uiteraard wel een foto van BiBi loungend in haar nieuwe slaapzakje, hè?
We willen uiteraard wel een foto van BiBi loungend in haar nieuwe slaapzakje, hè?
Hahahaha, ik zie dat al voor me Mayke.
Hahaha, ja...lol
Haha, dat wordt een fraai spektakel
Wij hebben vandaag de laatste vergadering voor de Frettendag en gaan we ook kijken wat de vrijwilligers kunnen doen. Het is goed om te weten dat we gelukkig kunnen terugvallen op een toffe groep
Wij hebben vandaag de laatste vergadering voor de Frettendag en gaan we ook kijken wat de vrijwilligers kunnen doen. Het is goed om te weten dat we gelukkig kunnen terugvallen op een toffe groep
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou veel succes en plezier met de vergadering! Komt vast goed allemaal met zoveel enthousiasme van iedereen
Nou luitjes, de laatste puntjes zijn op de i gezet en we zijn er klaar voor. We moeten nog een paar zaken regelen maar dat gaat goed komen. Nog twee weekjes wachten en dan is het weer zo ver
De vergadering was inderdaad zo gepiept, en het gaat wat worden hoor die dag, echt super !
Inderdaad nog wat laatste dingetjes regelen en dan zijn we er helemaal klaar voor.
Het schiet al aardig op, nog 13 nachtjes slapen......!!!
Inderdaad nog wat laatste dingetjes regelen en dan zijn we er helemaal klaar voor.
Het schiet al aardig op, nog 13 nachtjes slapen......!!!
Zoals jullie weten staat Fretties.nl ook op de frettendag met een stand.
Omdat moeilijk in te schatten is waar vraag naar is zal ik niet alle producten die dag meenemen maar bijvoorbeeld wel zaken als slaapkussens, slaapzakjes, hangmatten (groot) en speeltunnels.
Dus heb je iets in gedachten en wil je zeker weten dat dit te koop zal zijn, laat mij dit dan even weten voor komende zondag en dan zal ik proberen dit nog voor je te maken.
Mijn vaste klantenkring heeft per mail een kortingsbon van € 5,00 toe gestuurd gekregen die alleen inwisselbaar is op de frettendag. Ik heb besloten dat alle actieve forummers van de Frettenvraagbaak ook zo'n bon krijgen dus heb je interesse, pb mij dan even je mailadres zodat ik je die toe kan sturen.
Vergeet deze kortingsbon niet uit te printen en mee te nemen die dag!
Een kleine greep uit het assortiment:
O wat leuk dus ik kan je een PB sturen voor een kortingsbon.
Jij hebt er al een boefje.
Dus nog maar even voor de duidelijkheid, één kortingsbon per persoon.
Dus nog maar even voor de duidelijkheid, één kortingsbon per persoon.
Ik wist dit wel. Ik vond het wel een goeie van me.
O leuk!!
Maar mijn printer is overleden...
(alweer?? Ja.. alweer.. )
(alweer?? Ja.. alweer.. )
Nu eventjes serieus leuke spullen weer Marjan. Mijn bestelling heb je al af en Mila zit met smart op haar speelkleed te wachten.
Hmmm, ik heb een uitgeprinte bon nodig met jou emailadres erop voor mijn administratie....Mariël schreef:O leuk!!
Stuur mij anders even een mail naar info@fretties.nl dat je een kortingsbon wil, dan print ik dat verzoek voor je uit met de bon en dan neem ik die voor je mee.
En thanks Minka! Ik ben ook erg blij met de nieuwe zijdefleece stofjes voor de komende winter, denk dat ik onze meiden ook maar weer tracteer op nieuwe sets.
ROZE! Ik wil roze! Heb alleen geen idee wat, want heb best wel wat spul nu... roze bolletjeskussen? Heb je die al? Met bijpassend slaapzakje, want dit wordt hier gebruikt om kip in te verstoppen. Frettenlogica, what can I say?
Ik heb de bon uitgeprint maar ik kan geen emailadres er op vinden
Hangmat op de eerste foto wat mooi fel gekleurd is, is wel heel erg mooi
Hangmat op de eerste foto wat mooi fel gekleurd is, is wel heel erg mooi
Trea, wanneer je het mailtje wat ik naar je toe heb gestuurd uitprint dan staat bovenaan als het goed is jou mailadres of je naam en dat is voor mij voldoende.
En alles op de eerste foto is volledig van katoen. Dus daar heb ik sowieso niet zoveel van bij me want het wordt weer tijd voor de dikkere (fleece) winterstoffen.
Stefanie, ik heb genoeg roze bij me die dag dus dat moet geen probleem geven.
En alles op de eerste foto is volledig van katoen. Dus daar heb ik sowieso niet zoveel van bij me want het wordt weer tijd voor de dikkere (fleece) winterstoffen.
Stefanie, ik heb genoeg roze bij me die dag dus dat moet geen probleem geven.
Ik heb ook zitten kijken naar de email, maar bij: aan, staat "info@fretties.nl"
Om een of andere rare reden
Dus ook bij mij geen naam of emailadres welke het linked naar mij.
Om een of andere rare reden
Dus ook bij mij geen naam of emailadres welke het linked naar mij.
Nou ja, neem gewoon maar mee, ik heb wel zo'n beetje inzichtelijk wie er zo'n bon zal gaan inleveren.