Vlokje
Re: Vlokje
Lekker ding
Ach wat een heerlijk meiske
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een moppie
Oh heel lang niet gereageerd hier.
Vandaag is het weer zover, Vlok mag zich melden bij Hanneke voor haar jaarlijkse check up. Dan krijgt ze als het goed is haar enting en ook weer een implantaat. Zie gelukkig nog geen tekenen van loopsheid. Haar vorige implantaat is in januari 2021 gezet.
Voor mij doet ze het goed. Heeft in de winter een mooi gewicht gehad. Ze mocht maar liefst de 960 gram aantikken. Het hoogste gewicht tot nu toe.het gaat nu langzaam naar beneden.
Vandaag is het weer zover, Vlok mag zich melden bij Hanneke voor haar jaarlijkse check up. Dan krijgt ze als het goed is haar enting en ook weer een implantaat. Zie gelukkig nog geen tekenen van loopsheid. Haar vorige implantaat is in januari 2021 gezet.
Voor mij doet ze het goed. Heeft in de winter een mooi gewicht gehad. Ze mocht maar liefst de 960 gram aantikken. Het hoogste gewicht tot nu toe.het gaat nu langzaam naar beneden.
Succes bij Hanneke met haar! Heerlijk hoor als ze mooi stabiel zijn
Klinkt goed hoor, die komt dan wel door de keuring, succes!
Helaas niet helemaal goed. Ze had toch nog wat ontstekingswaarde in haar urine. Ze krijgt nog een extra ab kuur. Vandaag een cerenia spuit gehad en morgen beginnen met marbocyl.
Ze woog 900 gram bij Hanneke en mocht nog iets aankomen. Maar over het algemeen was ze niet ontevreden
Ze woog 900 gram bij Hanneke en mocht nog iets aankomen. Maar over het algemeen was ze niet ontevreden
Oh, dat valt dan toch wel een beetje tegen. Hopelijk verdraagt ze de kuur goed.
Dat is wel te hopen.. ze mag voor nu dan iets meer liquid hebben
Daar zal ze niet mee zitten denk ik.
Ach dat is toch wat minder. Hopelijk verhelpt het kuurtje het probleem en is straks alles in orde