Blackie heeft nog wel een vergrote schildklier onder haar rechteroortje maar dat kijken we even af zei Hanneke gisteren (ja, ik was gisteren alweer! maar daar zo meer over)
Verder gaat het met Blackie goed!
Ze is erg actief en daagde me gisteren sinds lange tijd weer uit om te spelen.
Ze kwam bij me op de bank en begon zachtjes mijn hand te pakken ,en ik kietelde haar op haar buikje en toen begon het gemok en gekke gedoe:
Voordat ik het wist sprong ze tot bijna schouderhoogte en pakte ze mijn arm en alles wat ze verder tegen kwam.
Wat heb ik daarvan genoten!!!
Niet dat ze niet meer speelde of bij me kwam (want ze liggen allebei altijd bij me) maar niet op deze manier: ze was zo ontzettend vrolijk
Maar eergisteravond ontdekte ik bij Witte aan beide kanten vergrote schildklieren dus gisterochtend meteen een afspraak gemaakt en we konden om half 4 komen.
Hanneke denkt dat Witte een virusinfectie heeft (gehad) waardoor de schildklieren opgezet zijn en daarom heeft Blackie dat dus ook aan de rechterkant
Witte moet ook een oorspoeling en ik wist dat ze sowieso al voor een tandsanering moest en dat gaan we doen zodra Hanneke terug is van vakantie.
Ze is ook getest op suiker omdat ze af en toe zo ontzettend diep slaapt (was wel zielig dat bloed afnemen want ze protesteerde flink en liet alles lopen en gebruikte haar anaal kliertjes)
Dus dat is alvast een hele geruststelling.
Hanneke gaat 23 april op vakantie dus na 14 mei gaat de oorspoeling van Witte plaatsvinden!