Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
Lekker spekken die Rebel 

@Stefanie maar niet te veel, want hij moet niet weer op wintergewicht komen 

Dan moet hij gewoon samen met Goliath op dieet, wordt Rebel de volgende Ferret Weight Watchers cover hunk! 

Rebel is al een hunk hoor

We kunnen wel een wedstrijdje houden Ray, wie heeft er het eerste 50 gram vanaf bij Rebel of bij Goliath.....
Het zijn twee hunken bij elkaar hoor......

Het zijn twee hunken bij elkaar hoor......

Al een tijdje viel mij op, dat Rebel de weaning slecht eet. De ene dag een beetje de andere dag wat meer, maar echt van harte eet hij het niet. Nu zag ik op FB dat Hanneke voor fretten met een maagprobleem weaningbrok afraadde. Natascha had hierover ook contact gehad met Karen en ging een andere brok proberen. (leg ik het zo goed uit Karen?)
Mijn interesse was gewekt, dus heb ik overlegd met Karen of overstappen voor Rebel een oplossing zou kunnen zijn. Ze adviseerde mij om contact op te nemen met Hanneke. Hanneke gaf aan, dat de weaningbrok waarschijnlijk van samenstelling is veranderd en stelde voor om terug te gaan naar de Hill's kitten Chicken (wat hij voorheen kreeg).
Mochten de klachten blijven zou ik langs moeten komen.
Morgen dus ff Hill's halen en kijken hoe meneer het doet.
Sindskort hebben we de kast in de slaapkamer gemaakt, dus meneer kan niet meer tussen onze kleren slapen. Zijn nieuwe plekje is nu geworden..........op bed onder de dekens.
Ja dat ligt ook veel comfortabeler!
Mijn interesse was gewekt, dus heb ik overlegd met Karen of overstappen voor Rebel een oplossing zou kunnen zijn. Ze adviseerde mij om contact op te nemen met Hanneke. Hanneke gaf aan, dat de weaningbrok waarschijnlijk van samenstelling is veranderd en stelde voor om terug te gaan naar de Hill's kitten Chicken (wat hij voorheen kreeg).
Mochten de klachten blijven zou ik langs moeten komen.
Morgen dus ff Hill's halen en kijken hoe meneer het doet.
Sindskort hebben we de kast in de slaapkamer gemaakt, dus meneer kan niet meer tussen onze kleren slapen. Zijn nieuwe plekje is nu geworden..........op bed onder de dekens.

Ja dat ligt ook veel comfortabeler!
Ja, hij heeft helemaal gelijk.
En ik ben benieuwd of hij zijn oude brokjes gewoon weer goed gaat eten.

En ik ben benieuwd of hij zijn oude brokjes gewoon weer goed gaat eten.
Hopelijk gaat het goed met de nieuwe brok. En wat een luxe slaapplek zeg 

Ik ben ook benieuwd, straks Hill's halen.
Nou moe ik ben vervangen
Rebel wil niet met mij spelen, alleen met Fer.
Nou moe ik ben vervangen

Wauw, wat ziet hij er prachtig uit Raymond! Mooie vacht en zo sneeuwwit. 

Moet je hem zien gaan!
rebel ziet er altijd zo mooi uit inderdaad.

Heerlijk op zo'n bank 

Wat een mooi ventje 

Hij ziet er super uit hoor en wat is het ook een leukerd
Ik ben benieuwd of hij weer beter gaat eten op de Hills.

Ik ben benieuwd of hij weer beter gaat eten op de Hills.
@Mette als er een kleed op de bank ligt, is de bank zijn 2de favoriete plek
Ons kleine mannetje is inderdaad mooi
En af en toe een rot zak
Nou Hill's is binnen en hij heeft er al van gegeten. Ben benieuwd of het nu beter gaat. Blijft toch een gepuzzel.

Ons kleine mannetje is inderdaad mooi

Nou Hill's is binnen en hij heeft er al van gegeten. Ben benieuwd of het nu beter gaat. Blijft toch een gepuzzel.
Re: Rebel Deel 2.
Waarom had je hem destijds van de Hills afgehaald?