Flash
Re: Flash
Met alle moeite die gedaan wordt door Hanneke, Werkgroep Rauwvoeding Fret en weet ik veel welke frettenliefhebbers die zo hun best doen nog meer; gaat het hopelijk wel lukken om al die jonge fretjes van nu en in de toekomst te behoeden voor voortijdig overlijden door de problemen die nu zo vaak spelen met oren en maagdarmstelsel. Kan toch niet zo zijn dat er niets uit gaat komen lijkt mij met alle moeite en fretjes zoals Flash profiteren daar vast van (even heel optimistisch, maar ik meen het serieus.)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Dat is zeker waar en daarom durfde ik de gok ook te nemen, daar hebben we het natuurlijk over gehad en ook met Hanneke besproken. Het is een heel groot voordeel dat hij geen prooi of KVV gegeten heeft (uitgezonderd een paar kuikens)!Mette schreef:Je hebt met mister Flash sowieso 1 van de, nou... 5% die momenteel nog wel kerngezond rondloopt in NL? Een betere gok had je niet kunnen wagen met hem .
Elke fret kan ziek worden, prooi of niet, maar daar gaan we niet van uit
Hij was trouwens wel weer afgevallen, totaal nu 105 gram in 10 dagen. Ik vind dat best veel, of niet?
- yvonne
Oh oh Ben in de bocht vandaag....hij had Flash losgelaten maar zijn kooi dicht gedaan
Ik was laat thuis, eten gemaakt, gegeten enz. En Flash, die dus al een behoorlijke tijd los liep, maar rondhobbelen en in mijn benen bijten. Op een gegeven moment ging hij onder de tafel op een dekentje liggen, iets wat hij echt nooit doet. Uiteindelijk kwam ik er dus achter dat hij niet in zijn kooi kon komen, en hij wilde graag slapen
Hij kroop meteen in zijn slaaphok en ik heb hem niet meer gezien of gehoord.
Vanmorgen heb ik hem een lekker waltham papje gegeven.
Ik was laat thuis, eten gemaakt, gegeten enz. En Flash, die dus al een behoorlijke tijd los liep, maar rondhobbelen en in mijn benen bijten. Op een gegeven moment ging hij onder de tafel op een dekentje liggen, iets wat hij echt nooit doet. Uiteindelijk kwam ik er dus achter dat hij niet in zijn kooi kon komen, en hij wilde graag slapen
Hij kroop meteen in zijn slaaphok en ik heb hem niet meer gezien of gehoord.
Vanmorgen heb ik hem een lekker waltham papje gegeven.
- yvonne
Nee Flash zal niet ergens anders gaan liggen slapen, hij wil altijd in zijn kooi slapen
Dat hij onder de tafel op het dekentje ging liggen vond ik al vreemd, maar toen had ik nog niks in de gaten. Omdat hij zo onrustig was dacht ik, ik doe hem maar even in zijn kooi, (die boven staat) en toen zag ik pas dat de deur dicht was
Ja hij ziet er idd goed uit, nog niet helemaal door de rui heen maar wel aardig op weg.
Dat hij onder de tafel op het dekentje ging liggen vond ik al vreemd, maar toen had ik nog niks in de gaten. Omdat hij zo onrustig was dacht ik, ik doe hem maar even in zijn kooi, (die boven staat) en toen zag ik pas dat de deur dicht was
Ja hij ziet er idd goed uit, nog niet helemaal door de rui heen maar wel aardig op weg.
- yvonne
Flash heeft weer iets nieuws bedacht, een harde plastic bal bovenaan de trap en m dan keihard de trap af gooien
Je moet m niet op je kop krijgen want dan ben je out
En de buren zijn ook meteen wakker
Wat een heerlijk mannnetje is het toch
Je moet m niet op je kop krijgen want dan ben je out
En de buren zijn ook meteen wakker
Wat een heerlijk mannnetje is het toch