Smokey
Re: Smokey
Fijn dat hij het plukken nu wel toe laat!
Furminater wordt bij mij in huis alleen nog gebruikt om hele dikke klitten bij de kat er uit te kammen( maar kan eigenlijk beter snijden zeggen) Als het met een gewone kam niet wil en het te dicht op de huid zit voor de schaar.
Furminater wordt bij mij in huis alleen nog gebruikt om hele dikke klitten bij de kat er uit te kammen( maar kan eigenlijk beter snijden zeggen) Als het met een gewone kam niet wil en het te dicht op de huid zit voor de schaar.
Plukken is kennelijk alleen goed met (te) warm weer... Hij begint gelukkig weer een beetje uit de rui te raken en is weer super knuffelig Vind het altijd apart om te zien dat hij (ondanks dat hij niet buiten woont) wel degelijk veel knuffeliger en veel meer kusjes geven (en minder in mijn vel hangen; ook al is het niet doorbijten) is zomers. Zal de winterdip wel zijn...
Later verder typen (tijd vergeten) over z'n streken: Heeft weer wat nieuws gevonden hoor
Later verder typen (tijd vergeten) over z'n streken: Heeft weer wat nieuws gevonden hoor
Meneer had dus weer wat nieuws gevonden: De stekker (zo'n verbindingsdeel van een verlengsnoer waar het einde van het verlengsnoer en de stekker zelf in elkaar zitten) proberen te verstoppen. Terwijl de stekkerdoos op de vensterbank ligt... Dus die balanceerde vanochtend op het randje van de vensterbank
Hij houdt je lekker bezig
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Smokey toch!
Net even teruggekeken: Maar hij wordt in juli alweer 2 jaar! Jeetje wat gaat dat snel zeg... Ik vind het eigenlijk ook wel ergens ontzettend fijn dat hij er nog steeds is, had een jaar geleden toch af en toe het idee dat hij het mogelijk niet zou gaan redden (vooral die ontlasting toen, m'n maag keerde om wat er soms uitkwam aan slijm en bloed)... Maar man, wat is-ie sterk geweest en nu nog. Heel veel gepuzzel en nog steeds af en toe een stapje proberen te zetten om nog wat meer verbetering te krijgen. Bakjes brij die naar de muur vlogen, medicatie afbouwen waarna hij over z'n nek ging... Het is absoluut niet perfect, maar hij heeft nu gewoon zoveel plezier in z'n leven en dat had hij toentertijd toch echt regelmatig niet. Bakjes brij gaan snel naar binnen, hij probeert alles uit, bijna elke dag (vooral 's avonds als het donker is vaak) rennen, hollen, vliegen, mokken, wardancen en slopen. Zolang hij stabiel blijft en soms zelfs weer wat verbetering geeft, gaan we ook gewoon door. Hij verdient het zo om gewoon zo gezond mogelijk zo oud mogelijk te worden.
Super om te horen dat hij zo goed gaat.
Ja, tijd gaat snel tegenwoordig Maar toppie dat hij het zo goed doet hoor
Het is zo fijn om je diertje wat zo ziek was te zien opknappen. Ik duim dat jullie nog vele jaren van elkaar kunnen genieten
Dank jullie wel allemaal
Smokey krijgt misschien een foto-shoot. Er is iemand in de buurt op zoek naar dieren om het foto's maken mee te oefenen. Lijkt me heel leuk om professionele foto's van hem te hebben (die dan hier gedeeld kunnen worden, kunnen jullie eindelijk zien hoe hij er ook alweer uitziet... Zo lang geleden alweer die laatste foto's) dus ik heb contact opgenomen. Binnenkort hoor ik er meer over.
En Smokey krijgt binnenkort ook iets anders: Een gebitsreiniging. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld (leek eerst juist weer beter te gaan met de ziwipeak), maar hij heeft nu echt behoorlijk wat tandsteen op de achterste kiezen. Hij is wel erg makkelijk met in de bek kijken (doe het regelmatig) dus ik heb een tanden poets doek voor om de vinger (eigenlijk bedoeld voor pups) mee besteld bij eko4petz bij z'n laatste bestelling. Gisteren uitgeprobeerd en hij liet het heel lief toe (en plukken vindt-ie afgrijselijk... Aansteller ).
We zijn alweer klaar voor het naderende zomerweer: Gisteren kooitje uitgepoetst en direct alles van katoen weer erin. Ligt nu lekker onder z'n katoenen dekbedhoes te pitten
Smokey krijgt misschien een foto-shoot. Er is iemand in de buurt op zoek naar dieren om het foto's maken mee te oefenen. Lijkt me heel leuk om professionele foto's van hem te hebben (die dan hier gedeeld kunnen worden, kunnen jullie eindelijk zien hoe hij er ook alweer uitziet... Zo lang geleden alweer die laatste foto's) dus ik heb contact opgenomen. Binnenkort hoor ik er meer over.
En Smokey krijgt binnenkort ook iets anders: Een gebitsreiniging. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld (leek eerst juist weer beter te gaan met de ziwipeak), maar hij heeft nu echt behoorlijk wat tandsteen op de achterste kiezen. Hij is wel erg makkelijk met in de bek kijken (doe het regelmatig) dus ik heb een tanden poets doek voor om de vinger (eigenlijk bedoeld voor pups) mee besteld bij eko4petz bij z'n laatste bestelling. Gisteren uitgeprobeerd en hij liet het heel lief toe (en plukken vindt-ie afgrijselijk... Aansteller ).
We zijn alweer klaar voor het naderende zomerweer: Gisteren kooitje uitgepoetst en direct alles van katoen weer erin. Ligt nu lekker onder z'n katoenen dekbedhoes te pitten
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat het zo goed met hem gaat! En idd, de tijd vliegt. Hopelijk kun je nog heel lang van hem genieten.
Kom maar op met die foto'sNKW schreef:Dank jullie wel allemaal
Altijd leuk weer een paar mooie foto's.
Leuk !
Zou wel heel leuk zijn een fotoshoot van Smokey.
( ik heb trouwens ook een Smokey in huis, een van mijn naakt-cavia’s heet ook zo.)
Zou wel heel leuk zijn een fotoshoot van Smokey.
( ik heb trouwens ook een Smokey in huis, een van mijn naakt-cavia’s heet ook zo.)
Fijn dat die dat dan zo goed toelaat. Altijd fijner dan reiniging onder een roesje.
Volgens mij had dat je al eerder een keer genoemd inderdaad. Is ook wel echt een naam voor dieren (katten heten ook vaak zo).Mayke schreef: ik heb trouwens ook een Smokey in huis, een van mijn naakt-cavia’s heet ook zo.)
Ja, ik hoop dat ik dan na komende reiniging de volgende reiniging met minstens een jaar extra uit kan stellen door te poetsen.Stridder schreef:Fijn dat die dat dan zo goed toelaat. Altijd fijner dan reiniging onder een roesje.