Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Heb mijn momenten kick
Ja je bent goed op dreef Ray....kan het ook alleen maar met je eens zijn
Liva is er al helemaal klaar voor..
(Uhhmm we gaan morgen pas naar tante Hanneke, Liva... )
(Uhhmm we gaan morgen pas naar tante Hanneke, Liva... )
Wat ik me gister overigens ineens bedacht, is dat Liva na de ab-kuur in december wel wat kwakkelde, maar dat ze eigenlijk pas de laatste 2 weken ineens zo achteruit gaat.. En dat is ongeveer dezelfde tijd als dat ze nieuwe snoepjes heeft.. Die kreeg ze dagelijks want ze is er gek op... Misschien gaat dat gewoon niet goed?
Zou dat kunnen, denken jullie?
Deze zijn het:
Zou dat kunnen, denken jullie?
Deze zijn het:
Dat zou heel goed kunnen, ik had deze kip-strookjes (honden variant) ook voor Baila en ik vond dat haar ontlasting er erg dun van werd. Het is ook behoorlijk zout dat spul en dat kan volgens mij ook nooit goed zijn.
Ik heb nu Cosma snackjes voor haar, die vertrouw ik toch wat meer want Boxby komt uit Japan en daar stellen ze weinig tot geen eisen aan de kwaliteit van dierenvoeding.
Ik heb nu Cosma snackjes voor haar, die vertrouw ik toch wat meer want Boxby komt uit Japan en daar stellen ze weinig tot geen eisen aan de kwaliteit van dierenvoeding.
Ja dat kan zeker. Queeny kan ook niet tegen dit soor snacks.
Zou best eens kunnen, misschien een idee om dit wel op te schrijven. Dan vergeet je niet om het morgen tegen Hanneke te zeggen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik geef ook alleen maar Cosma snackies, vertrouw ander spul gewoon niet zo. Mogelijk hoor dat Liva er niet zo goed tegen kan. Succes alvast morgen!!
Succes morgen!
Succes vandaag Mariël. Mijn duimen draaien!
Je bent waarschijnlijk al onderweg maar ik ga ook duimen dat het allemaal meevalt voor Liva.
Ik ook!
Ook van mij veel succes !
Ben benieuwd. Het is een hele reis met de trein, maar ik ben toch wel erg nieuwsgierig....
Heel slecht internet. Geen slecht nieuws. Thuis verslag.
Ok, we wachten geduldig af
Geen slecht nieuws is in ieder geval al goed.
Eerst een paar fotootjes..
Liva had het erg naar d'r zin in de trein op de heenweg..
Liva had het erg naar d'r zin in de trein op de heenweg..