Hallo allemaal,
Hier gaat het goed..nog een kleine 2 weekjes en dan komt mijn man weer naar huis en dan zitten de 7 weken er weer op. Ben erg benieuwd hoe Miya reageert als ze hem weer ziet..
Na ons laatste buiten wandelingetje had Miya 3 vlooi-tjes..heb er 2 kunnen vangen en denk dat de derde zelf het loodje heeft gelegd..had haar gelukkig 2 dagen eerder behandeld met Advocate..
Miya komt tegenwoordig savonds na het spelen naast me liggen, dan roep ik haar en dan komt ze op haar manier ff kroelen..echt slapen doet ze niet want daar is ze te stuiterig voor. Ik geniet hier wel van..echt te schattig.
Jullie weten nog wel hoe het hek in de tuin eruit ziet toch, met aan de onderkant dat plexiglas? Week geleden was Miya buiten en de poes wilde ook komen , maar dat leek me niet zo’n goed idee dus had ik de poes haar eten aan de andere kant van het hek gezet zodat ze kon eten..en ineens ziet die kat Miya staan en ze deelt toch wat hysterische tikken uit op dat plexiglas

..schrok me rot, al haar eten op de grond.. Miya met mega dikke staart..dit gaat m echt niet worden…maar het weer wordt steeds guurder…
Binnenkort maar eens een afspraak maken bij Hanneke voor Miya haar implantaat. Ergens december wil ik het laten plaatsen.
Hier nog wat Miya spam..

- 534CC5A9-6997-42F5-A3C1-683B9DED4F77.jpeg (149.16 KiB) 3581 keer bekeken