Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Whahahahah weten jullie wat ik vergeten ben?
De wintertijd...
Zit ik dan helemaal aangekleed om kwart voor 6 terwijl ik pas om 8uur weg moet..
De wintertijd...
Zit ik dan helemaal aangekleed om kwart voor 6 terwijl ik pas om 8uur weg moet..
Dat meen je niet!
Rustig aan hoor, wij lopen niet weg
Rustig aan hoor, wij lopen niet weg
Stefanie, ik had al eerder het vermoeden.
Hoop dat er nog plek op de tafel is om straks nog wat te verkopen
Zo luitjes! Het was weer een geslaagde dag Bedankt iedereen voor de komst en we hopen dat jullie het ook erg leuk vonden.
Foto's volgen maar nu eerst iedereen bijkomen, bijpraten en onderuit op de bank
Foto's volgen maar nu eerst iedereen bijkomen, bijpraten en onderuit op de bank
Echt een super Frettendagje. Hier alvast één foto:
Gelukkig maar, want zit hier al bijna een jaar! Het leven is te kort om altijd maar serieus te zijn, wordt het zo saai van.Marjan schreef:Stefanie, ik had al eerder het vermoeden.
Vandaar ook dat we met zijn allen als een stelletje gekke frettenmensen zo ontzettend veel lol hebben gehad vandaag, kan niet anders! Ik vond het fantastisch. Ben blij dat het schilderij goed terecht is gekomen, Marjan en Kick
Heb Chaimel aan een versierde houten fret geholpen, is ook altijd leuk, en Bibi heeft weer meer zooi dan ze eerst had.
Kan het nog beter?
Uiteraard was iedereen zien ook top, zo zien we eens de mensen achter de frettenavatars!
Vind het altijd leuk als zo'n dag een groot warm bad is eigenlijk, waar mensen genieten van gezelligheid en nog dingen leren van een lezing ook. (op hier en daar wat vreemde gasten na, dat is onvermijdelijk)
Op naar volgend jaar!
Hahahaha, nou het was me het dagje wel weer. Ik heb ontzettend genoten in ieder geval, iedereen bedankt voor de super leuke dag!
En je schilderij gaat een mooi plekje krijgen hier hoor Stefanie, ik zit al een beetje rond te kijken hier wat ervoor moet gaan wijken.
En die foto van Ahron is geweldig!
En je schilderij gaat een mooi plekje krijgen hier hoor Stefanie, ik zit al een beetje rond te kijken hier wat ervoor moet gaan wijken.
En die foto van Ahron is geweldig!
Het is zeker waar; het leven is te kort om serieus te zijn dus geniet er van
En ik ben blij dat je dit ook hebt gedaan en zolang we op deze manier er voor elkaar en met elkaar kunnen zijn is dat super
Ahron!!
Ik zelf vond het heel leuk om te zien dat er vanzelf luitjes achter de 'Maak je eigen fret' tafel gingen zitten om daar werkelijk hele mooie dingen te maken. De jury had het er best moeilijk mee moet ik eerlijk bekennen
Mijn voorkeur ging uit naar de fret met twee kanten, helemaal vanwege de achterliggende gedachte (Memories). Maar ik zat niet in de jury dus deze werd tweede. De terechte overall winnaar was de fret van Stefanie. Écht mooi gemaakt!
Morgen komen de foto's dus nog even geduld
En de twee dames die als eerste begonnen aan de houten fret; ontzettend bedankt en top dat jullie de tafels met spulletjes keurig hebben opgeruimd! Echt top!! Had niet gehoeven want we wij zouden dat gedaan hebben maar ik vond het zo gaaf dat jullie dit ongevraagd en zelf zo deden, gewoon top!
En ik ben blij dat je dit ook hebt gedaan en zolang we op deze manier er voor elkaar en met elkaar kunnen zijn is dat super
Ahron!!
Ik zelf vond het heel leuk om te zien dat er vanzelf luitjes achter de 'Maak je eigen fret' tafel gingen zitten om daar werkelijk hele mooie dingen te maken. De jury had het er best moeilijk mee moet ik eerlijk bekennen
Mijn voorkeur ging uit naar de fret met twee kanten, helemaal vanwege de achterliggende gedachte (Memories). Maar ik zat niet in de jury dus deze werd tweede. De terechte overall winnaar was de fret van Stefanie. Écht mooi gemaakt!
Morgen komen de foto's dus nog even geduld
En de twee dames die als eerste begonnen aan de houten fret; ontzettend bedankt en top dat jullie de tafels met spulletjes keurig hebben opgeruimd! Echt top!! Had niet gehoeven want we wij zouden dat gedaan hebben maar ik vond het zo gaaf dat jullie dit ongevraagd en zelf zo deden, gewoon top!
Oh, en die minimalistische fret!!!!
Het was een super leuk Frettendagje geweest gisteren. Het aantal bezoekers was echt top.
Het is weer gelukt. Ik ben van al mijn gele buizen verlost. Gelukkig maar want het geel komt mijn neus uit.
Ik moet nog kijken hoe ik het met mijn foto's ga doen, want om ze allemaal te verkleinen is toch wel een werkje.
Het is weer gelukt. Ik ben van al mijn gele buizen verlost. Gelukkig maar want het geel komt mijn neus uit.
Ik moet nog kijken hoe ik het met mijn foto's ga doen, want om ze allemaal te verkleinen is toch wel een werkje.
Was gister erg gezellig, alleen jammer dat ik hem eerder moest afbreken omdat ik me niet zo lekker voelde.
Dat is zeker jammer Trea maar je was er in ieder geval.
En die gele buizen waren weer hilarisch, zelf ik heb weer twee meter mee naar huis moeten nemen uit de loterij. We kunnen zo de frettentuin niet eens meer zelf in van de gele buis.
En die gele buizen waren weer hilarisch, zelf ik heb weer twee meter mee naar huis moeten nemen uit de loterij. We kunnen zo de frettentuin niet eens meer zelf in van de gele buis.
Het was een erg leuke dag. Een gezellige sfeer, mooie opkomst en erg leuke materialen. Wat is er een hoop creativiteit onder frettenmensen
Heerlijk om weer bekenden te zien en een aantal gezichten bij namen te hebben leren kennen.
Iedereen bedankt!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik vond het ook een super gezellige dag en leuk om iedereen weer eens te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb Mayke wel gemist hoor, maar hopelijk is ze er volgende keer weer gewoon bij! En ik vond de sfeer en de samenwerking onderling ook heel goed. Heb echt een topdag gehad! Bedankt allemaal.
Het was inderdaad een top dag!! Ik bleef thuis kletsen over de frettendag
Ook leuk om Trea en Stefanie te zien en al die anderen. Mayke werd zeker gemist, maar ergens was ze er toch een beetje bij en volgend jaar is ze er vast bij!
Het is volgens mij ook ontzettend druk geweest.
Organisatie bedankt en count me in next year
Ook leuk om Trea en Stefanie te zien en al die anderen. Mayke werd zeker gemist, maar ergens was ze er toch een beetje bij en volgend jaar is ze er vast bij!
Het is volgens mij ook ontzettend druk geweest.
Organisatie bedankt en count me in next year
Karen je lezing was duidelijk, leerzaam en kwam goed over. Was wel iets langer dan een uur
Je hebt het goed gedaan hoor, nieuw talent ontdekt!
Je hebt het goed gedaan hoor, nieuw talent ontdekt!
Ik was mijn button alsnog vergeten te zoeken! Welja, het was geweldig! Ik heb veel meer gekocht dan de bedoeling, maar omdat ik helemaal niets koop normaal, al jaren (alleen op internet) ben ik als een kind zo blij met alles!
Minka, waarom maak je geen album op de Facebookpagina van Frettendag? Dan worden ze automatisch verkleind en kan iedereen ze zien. Dat is ook leuk voor degene die volgend jaar wellicht komen om een indruk te krijgen
ik vond het ook een geslaagde dag, was gezellig!