De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Het is al weer veel te lang geleden sinds Bono zijn snoet hier is verschenen, dus bij deze!
Oude foto's van de periode dat meneer ging helpen de kerstboom op te zetten. Eerst moest hij buiten konijnen zoeken, daarna kwam hij pas helpen. Tja, prioriteiten he?
Konijn zoeken in tunnel... kijk allemaal wel even naar zijn SCHITTERENDE staart! Deze was van de zomer erg kaal, en kijk nu toch eens
Heel lenig voor een ouwe sok.
Dit was eigenlijk Bono's zwembadje, maar meneer vond het meer geschikt als hol. Op zijn kop gezet dus... duidelijk geen frotter.
Uiteindelijk geen konijnen gevonden...
Meneer had EINDELIJK tijd om me te helpen met de kerstdeco:
Spekbuikje Big Bono weegt nu rond de 1720 gram.
En uiteraard na het zware werken; tukkie doen.
Oude foto's van de periode dat meneer ging helpen de kerstboom op te zetten. Eerst moest hij buiten konijnen zoeken, daarna kwam hij pas helpen. Tja, prioriteiten he?
Konijn zoeken in tunnel... kijk allemaal wel even naar zijn SCHITTERENDE staart! Deze was van de zomer erg kaal, en kijk nu toch eens
Heel lenig voor een ouwe sok.
Dit was eigenlijk Bono's zwembadje, maar meneer vond het meer geschikt als hol. Op zijn kop gezet dus... duidelijk geen frotter.
Uiteindelijk geen konijnen gevonden...
Meneer had EINDELIJK tijd om me te helpen met de kerstdeco:
Spekbuikje Big Bono weegt nu rond de 1720 gram.
En uiteraard na het zware werken; tukkie doen.
Hij ziet er goed uit hoor! En zeker een mooie volle staart.
Ik zeg:
Hij ziet er goed uit hoor. Een heer op stand
En die laatste foto... Je zou er zo bij kruipen
Hij ziet er goed uit hoor. Een heer op stand
En die laatste foto... Je zou er zo bij kruipen
Ohh ik herken hoe blij je kan weer kan zijn met een lekker behaard staartje haha! Leuke foto's!
Iedereen bij Bono in de hangmat tukkie doen
Ben inderdaad zo blij dat zijn staart weer een volle plumeau is. Ik was bang dat zijn tumor dit had veroorzaakt en niet meer goed zou komen, maar het is dus echt een zomerstaart geweest. Hij is heerlijk fluffy van snuit tot staart
Ben inderdaad zo blij dat zijn staart weer een volle plumeau is. Ik was bang dat zijn tumor dit had veroorzaakt en niet meer goed zou komen, maar het is dus echt een zomerstaart geweest. Hij is heerlijk fluffy van snuit tot staart
Je mag alleen zijn nageltjes wel eens knippen.
Ja... dat is dus een probleempje... ik mag er steeds maar 2 of 3 per keer doen whaha!
Dan wordt meneer heeeel erg boos... Sinds deze foto's heb ik in een week tijd alle nagels wel geknipt, maar moet nu dus weer. Ben ik weer een week bezig haha
Dan wordt meneer heeeel erg boos... Sinds deze foto's heb ik in een week tijd alle nagels wel geknipt, maar moet nu dus weer. Ben ik weer een week bezig haha
Op z'n rug op je schoot, lik boter op z'n buik en je kunt alle nagels knippen
Ja, dat zeggen ze ja... Maar dat ging met Bibi al niet en Bono blijkbaar ook niet. Hij loopt gewoon met boter op zijn buik weg Is wel slim natuurlijk, wel je boter, niet je nagels knippen!
Oh echt? Haha, wat een slimpie
Nou jaaaaaaa, wat een doerak!
Tja, je bent Bono of je bent het niet, zeggen we maar.
Ik ben wellicht ook niet consequent genoeg. Moet hem misschien beter vasthouden als hij weg wilt lopen met een boterbuik, maar tja... hij heeft me om zijn pootje gewikkeld vrees ik.
Ik ben wellicht ook niet consequent genoeg. Moet hem misschien beter vasthouden als hij weg wilt lopen met een boterbuik, maar tja... hij heeft me om zijn pootje gewikkeld vrees ik.
Ach, en als het lukt met 3 nagels per keer is er ook niets aan de hand toch?
Stefanie Bono ziet er prachtig en goed gevuld uit. Leuk om te zien dat hij zo lekker bezig is met van alles en nog wat.
Bedankt Minka Hij heeft ups en downs en je merkt dat hij echt wel ziek is met een kuchje hier en een harde buik. Maar hij ligt nooit plat en hij toont weinig tot geen tekenen van laag suiker-problemen, hij is super vrolijk en werkelijk stront en strontvervelend! Dus een echte
Ben ook super trots op de gekke vent
Vanochtend nogmaals de botermethode geprobeerd. Met veel moeite hem vast kunnen houden tot hij besloot toch maar de boter op schoot op te likken. Maar hij bibberde onwijs erg! Van staart tot neus. Dus had niet het idee dat het hem veel goed deed... ik denk dat ik voortaan maar gewoon waltham weer geef en 3 nagels per keer doe, staande op de tafel waar ik er goed bij kan
Ben ook super trots op de gekke vent
Vanochtend nogmaals de botermethode geprobeerd. Met veel moeite hem vast kunnen houden tot hij besloot toch maar de boter op schoot op te likken. Maar hij bibberde onwijs erg! Van staart tot neus. Dus had niet het idee dat het hem veel goed deed... ik denk dat ik voortaan maar gewoon waltham weer geef en 3 nagels per keer doe, staande op de tafel waar ik er goed bij kan
Ja, een schaaltje waltham lijkt mij dan ook een betere methode.
Duidelijk geen op-de-rug-lig-fret
Maar hij ziet er super uit!
Maar hij ziet er super uit!
Bono vindt dat een fret op 4 poten hoort en niet op de rug
Toch wel nadeel van een opvangfret, dit soort dingen is hen meestal niet geleerd als pup zijnde.
Maar goed, alternatieve methode op de tafel werkt ook.
Toch wel nadeel van een opvangfret, dit soort dingen is hen meestal niet geleerd als pup zijnde.
Maar goed, alternatieve methode op de tafel werkt ook.
Zo is dat, niet teveel plagen hoor.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hij ziet er goed uit hoor!
Fret met gebruiksaanwijzing
Fret met gebruiksaanwijzing