Hij lijkt inderdaad te poseren, grappig dat sommige fretten echt fotogeniek zijn.
  Hij lijkt inderdaad te poseren, grappig dat sommige fretten echt fotogeniek zijn.   
 Balen van je hand, dat is een aardige beet geweest als het zelfs helemaal dik wordt.
 hoe gaat het er nu mee?
 hoe gaat het er nu mee? Hij lijkt inderdaad te poseren, grappig dat sommige fretten echt fotogeniek zijn.
  hoe gaat het er nu mee?
 hoe gaat het er nu mee? . Er waren vier fretten bij en ze vonden het allemaal leuk. Lekker struinen en graven. Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van mij en Sjeng samen
. Er waren vier fretten bij en ze vonden het allemaal leuk. Lekker struinen en graven. Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van mij en Sjeng samen  . Maar zo is een frettenmeetingkje met fretten erbij ook leuk voor de fretten.
. Maar zo is een frettenmeetingkje met fretten erbij ook leuk voor de fretten. .
. . Het fijne van dat dunne tuigje is dat je dat amper ziet op een wildkleur, zeker van voren niet. Maar hij heeft hem overal om. De albino was wel zonder tuigje, maar daar stond iemand bovenop en zij snuffelde vooral veel.
. Het fijne van dat dunne tuigje is dat je dat amper ziet op een wildkleur, zeker van voren niet. Maar hij heeft hem overal om. De albino was wel zonder tuigje, maar daar stond iemand bovenop en zij snuffelde vooral veel. 

Niet on het een of een ander maar wanneer heb je voor het laatst een tetanus prik gehad?
  Niet on het een of een ander maar wanneer heb je voor het laatst een tetanus prik gehad? 

Ik bedoel dat ik weer geplaagd word...
 Ik bedoel dat ik weer geplaagd word...