Vannacht heb ik Speedy boven gelaten, ach we zien wel. Toen ik naar bed ging, kwam ze ook, en ging mij verzorgen. ff wassen en kleine nipjes met der voortanden op mijn arm. Maar dat werd steeds harder, dus ik zette haar van bed. Vond ze ook prima, en kwam niet terug, sprong wel een keertje tegen het nachtkastje, maar ik had het idee, dat ze niet erop kon, dus voor mij is dat goed.
Rommelmutske
Wel vreemd, want het is een klimmert, van de ene doos naar de andere, achter de jaloezieën, hop naar het andere raam...maar goed, ze is gaan slapen, want het was stil. Nou ja, stil, achteraf bij mij stil, want Sharina had haar slaapkamerdeur dicht gedaan, dus ze zal Sharina ook wel verzorgt hebben hahahaha.
Vanmorgen met de schemering rond 5 uur, was ze weer wakker, heeft wat gerommeld, mok mok mok, wardancje, doosjes klimmen beetje eten, en weer gaan slapen.
Vanmorgen werd ik wakker, zij liep al weer rond, ze zag me kijken, en hop! Op het bed, zonder moeite...om Lambert te sparen zijn we naar beneden gegaan hahaha