Snacks
Re: Snacks
Ik denk dat dat veel meer energie kost, en de vraag is of al het vocht er dan wel goed uit gaat, dat heeft tijd nodig, als het erg lang moet drogen in de oven gaat het denk ik verbranden.
- fem fatale
Ik kreeg het vocht er niet goed uit, ook niet na 2x12 uur. Vonden ze wel extra lekker, halfgedroogde snacks, maar ze bederven vrij snel.
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Wachttijd viel wel mee, vanmorgen rond een uur of half 8 aangezet en vanavond om 8uur hebben ze het opgevreten...
Ik heb nou zo‘n combi oventje en de laagste stand is 100...
Heb het ooit ook wel eens gedaan hoor, toen de stekker nog aan de grote oven zat, Helen zei dat toen ook, maar dat duurde veel langer dan nou, en ik stap toch net iets makkelijker de deur uit wanneer het terrarium aanstaat dan de oven...
Ik heb nou zo‘n combi oventje en de laagste stand is 100...
Heb het ooit ook wel eens gedaan hoor, toen de stekker nog aan de grote oven zat, Helen zei dat toen ook, maar dat duurde veel langer dan nou, en ik stap toch net iets makkelijker de deur uit wanneer het terrarium aanstaat dan de oven...
Inderdaad moet je nooit risico nemen met machines die aan blijven als je de deur uit gaat....
Het voordeel van dit apparaat is dat je hem gewoon even uitzet als je weggaat en daarna weer aan zet. Niks aan de hand.
In en keer doorgaan is natuurlijk wel beter, maar als het niet kan en je moet toch weg, dan gewoon uit zetten, no problem. Het heeft geen invloed op het droogproces.
* het lijkt wel of ik aandelen heb in dit apparaat maar dat is niet zo hoor , het is alleen een verdomd makkelijk ding ! *
Het voordeel van dit apparaat is dat je hem gewoon even uitzet als je weggaat en daarna weer aan zet. Niks aan de hand.
In en keer doorgaan is natuurlijk wel beter, maar als het niet kan en je moet toch weg, dan gewoon uit zetten, no problem. Het heeft geen invloed op het droogproces.
* het lijkt wel of ik aandelen heb in dit apparaat maar dat is niet zo hoor , het is alleen een verdomd makkelijk ding ! *
Ik heb van birgit verschillende snoepjes meegekregen om te proberen, waaronder twee verschillende cosma geloof ik. Ze lusten het graag
Cosma lusten ze hier ook graag, maar die zijn nogal prijzig vind ik.....
Ja dat vind ik inderdaad ook. Daarom ben ik ook benieuwd hoe het met jou drogen gaat!
- Suzy
- Contacteer:
Nou weet ik niet wat die Cosma kost, maar ik ga nou van mijn huurtoeslag lekker zo‘n ding bestellen!
Ben ik toch stukken goedkoper uit dan nou iedere week een zooitje zakjes kopen...
Mayke, zou de fabrikant maar eens gaan mailen en zeggen dat je dat ding aan het promoten bent, of ze daar mss wat voor over hebben...lol
Krijg je mss wel nog zo‘n apparaat, heb je een reserve...
Ben ik toch stukken goedkoper uit dan nou iedere week een zooitje zakjes kopen...
Mayke, zou de fabrikant maar eens gaan mailen en zeggen dat je dat ding aan het promoten bent, of ze daar mss wat voor over hebben...lol
Krijg je mss wel nog zo‘n apparaat, heb je een reserve...
- Suzy
- Contacteer:
De link doet het niet bij mij...
Hm... De link doet het wel maar ik denk dat het artikel uitverkocht is.
- Suzy
- Contacteer:
PotJanDriePielekesNogAnToe!!
Doet het nog steeds niet, nou moet Chris maar ff gaan kijken op de pc...ff kijken hoever hij komt..
Doet het nog steeds niet, nou moet Chris maar ff gaan kijken op de pc...ff kijken hoever hij komt..
Daar is 'ie inderdaad ook alweer uitverkocht. Maar niet getreurd, als je googled op de merknaam kom je hem nog wel tegen, bijvoorbeeld bij neckermann: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... 3god-GAAdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Suzy
- Contacteer:
Ow??
Chris heeft hem net besteld bij die facturyprices?
Vreemd...
Chris heeft hem net besteld bij die facturyprices?
Vreemd...
Gelukkig heb je er dus wel een weten te bemachtigen Suzy, ze gaan hard de laatste dagen ....
Ik hoop dat je hem snel in huis hebt, voor dat geld heb ik er al veel plezier van gehad in ieder geval.
Ik ga ook eens appeltjes proberen voor mezelf of banaantjes......
De honden hier zijn gek op de hertenreepjes.... gaat prima zo !
Goliath was vanmorgen teveel aangekomen, dus die krijgt nu om de dag een kippensnack ipv elke dag. Want ze worden er wel dik van, van veel kip, en muizenreepjes gaat hem niet worden.....
Ik ben te enthousiast van start gegaan met het uitdelen van kippensnackjes aan Gool denk ik.....
Ik hoop dat je hem snel in huis hebt, voor dat geld heb ik er al veel plezier van gehad in ieder geval.
Ik ga ook eens appeltjes proberen voor mezelf of banaantjes......
De honden hier zijn gek op de hertenreepjes.... gaat prima zo !
Goliath was vanmorgen teveel aangekomen, dus die krijgt nu om de dag een kippensnack ipv elke dag. Want ze worden er wel dik van, van veel kip, en muizenreepjes gaat hem niet worden.....
Ik ben te enthousiast van start gegaan met het uitdelen van kippensnackjes aan Gool denk ik.....
haha Goliath is flink verwend dus
- Suzy
- Contacteer:
Hahaha Mayke, ik zat precies hetzelfde te denken, plakjes muis...
Hij is al bij PostNL, zal het dan morgen of overmorgen wel binnen hebben...
Nou zat ik te denken hè, je zei dat je zolang bezig geweest was om van die reepjes te snijden, maar als je nou “vriendjes“ bent met een slager, ken je toch vragen of die er reepjes van wil maken met de snijmachine?
Dat ga ik morgen gelijk eens vragen hiero, bij mijn “vriendje“ ...
Trouwens, dat zal iedere slager toch wel doen als je daar een stuk vlees gaat kopen?
Ben iig zéér benieuwd!
Hij is al bij PostNL, zal het dan morgen of overmorgen wel binnen hebben...
Nou zat ik te denken hè, je zei dat je zolang bezig geweest was om van die reepjes te snijden, maar als je nou “vriendjes“ bent met een slager, ken je toch vragen of die er reepjes van wil maken met de snijmachine?
Dat ga ik morgen gelijk eens vragen hiero, bij mijn “vriendje“ ...
Trouwens, dat zal iedere slager toch wel doen als je daar een stuk vlees gaat kopen?
Ben iig zéér benieuwd!
Ik denk niet dat een slager rauw vlees zoals kipfilet over zijn snijmachine gooit.
- Suzy
- Contacteer:
Hij is binnen...
Slagers hebben toch meestal 2 van die machines? 1tje voor het beleg en 1tje voor vlees?
Ben al zolang niet meer bij een gewone slager geweest maar ik weet dit nog wel van vroeger.
Als mijn ma paardenbiefstuk ging halen dan werden er altijd plakken gesneden...
Oke, is wel van zo‘n jaar of 40 geleden en de hele wereld is veranderd maar dit is iets waarvan ik denk dat het altijd wel zou blijven...toch...
Slagers hebben toch meestal 2 van die machines? 1tje voor het beleg en 1tje voor vlees?
Ben al zolang niet meer bij een gewone slager geweest maar ik weet dit nog wel van vroeger.
Als mijn ma paardenbiefstuk ging halen dan werden er altijd plakken gesneden...
Oke, is wel van zo‘n jaar of 40 geleden en de hele wereld is veranderd maar dit is iets waarvan ik denk dat het altijd wel zou blijven...toch...
- Suzy
- Contacteer:
Kipfilet is makkelijk natuurlijk, maar taai vlees bedoel ik...
Kon het natuurlijk niet laten en heb een muis in plakken gesneden, geen verse want zo scherp zijn mijn messen en scharen niet...
Heb maar 2 schijven vol, dus heb ik alleen die erin staan en de andere 3 niet.
Lees nergens dat dit niet zou mogen en zelf denk ik dat wanneer ik die andere 3 lege er ook inzet, dat de wachttijd dan langer is omdat de ruimte waar de lucht door moet blazen, natuurlijk groter is...
Ben alleen beetje bang voor de stank van die plakken muis...weet niet hoe erg dat gaat meuren zometeen...
Nou ja, we zien en ruiken het vanzelf wel.
Kon het natuurlijk niet laten en heb een muis in plakken gesneden, geen verse want zo scherp zijn mijn messen en scharen niet...
Heb maar 2 schijven vol, dus heb ik alleen die erin staan en de andere 3 niet.
Lees nergens dat dit niet zou mogen en zelf denk ik dat wanneer ik die andere 3 lege er ook inzet, dat de wachttijd dan langer is omdat de ruimte waar de lucht door moet blazen, natuurlijk groter is...
Ben alleen beetje bang voor de stank van die plakken muis...weet niet hoe erg dat gaat meuren zometeen...
Nou ja, we zien en ruiken het vanzelf wel.