Nina heeft insulinomen
Re: Nina heeft insulinomen
Nog steeds redelijk, ik vind haar buikje nog wel steeds gespannen maar dat heeft wel weer even tijd nodig denk ik. Maar de antibiotica lijkt aan te slaan en ze is lekker actief, zeker voor de tijd van het jaar.
Ik heb haar gelukkig niet meer met haar voorpootjes in haar bekje zien krabben want dat wil ik gewoon niet meer zien, dan mogen we het echt niet langer meer rekken vind ik.
Ik heb haar gelukkig niet meer met haar voorpootjes in haar bekje zien krabben want dat wil ik gewoon niet meer zien, dan mogen we het echt niet langer meer rekken vind ik.
Daar heb je ook gelijk in Marjan!
Maar fijn dat het nu toch redelijk met haar gaat
Maar fijn dat het nu toch redelijk met haar gaat

Fijn dat het wat beter lijkt te gaan
Goed te horen dat het wat beter gaat.
Fijn dat de antibiotica aanslaat !
Zet hem op Pietertje !
Zet hem op Pietertje !

Ik zag vanmorgen dat ze haar waterbed helemaal onder geplast had.
Ik ben toch bang dat dit een teken van ongenoegen is dus dit moet wel overgaan anders voelt ze zich duidelijk nog steeds niet happy.
Gelukkig kon ik wel gelijk een schone nieuwe tijk uit de kast trekken dus ze hoeft niet zonder te zitten, malle druif.

Gelukkig kon ik wel gelijk een schone nieuwe tijk uit de kast trekken dus ze hoeft niet zonder te zitten, malle druif.

Hopelijk is het iets éénmaligs dat ze haar waterbedje heeft ondergeplast.....
Maar het is zeker wel een aandachtspunt!
Maar het is zeker wel een aandachtspunt!
Bah, kop op Pietertje ! 

We hadden afgelopen weekend afgesproken dat we nog een week zouden aankijken, dus dat als ze niet gaat opknappen dat we ermee moeten gaan stoppen voor haar zelf. Gelukkig lijkt ze vanaf gisteren het opeens weer wat beter te doen, ik hoop echt dat dit geen tijdelijke opleving is en dat het gewoon doorzet.
Ik duim dat het doorzet!
Fijn dat ze het nu weer wat beter lijkt te doen!
Ik duim mee!

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hier draaien de duimen ook !
Uiteraard duim ik ook mee! 

Hier wordt natuurlijk ook geduimd
Haar waterbed was schoon en ook geen verdwaalde plasjes of poepjes in de rest van haar kooi.
Ook buiten de kooi is ze weer netjes zindelijk dus de metrazol doet zijn werk. Haar maag is duidelijk niet bestand tegen de proglicem, dat is natuurlijk wel balen. Maargoed, het is niet anders.

Goed nieuws dat ze alles nu weer schoonhoud! 

Dat is beter!
Go nina

Go nina