Kovu en insulinomen
Re: Kovu en insulinomen
ik houd dat wankelen inde gaten, het is ook niet continu maar soms loopt hij heen en weer te zwaaien met zijn kont.. zal het is proberen te filmen.
en hij is inderdaad erg moe.. hij slaapt normaal nooit in zijn slurf, alleen in zijn mandje dus ik was hem ook even kwijt
en hij is inderdaad erg moe.. hij slaapt normaal nooit in zijn slurf, alleen in zijn mandje dus ik was hem ook even kwijt
Ik kan me voorstellen, dat het wankelen je zorgen baart, maar als je al kijkt naar die snee die hij heeft, dan kan ik me goed voorstellen, dat Kovu nog niet helemaal stabiel loopt.
Hopelijk gaat Kovu snel weer normaal bewegen en dat je zorgen ook voorbij zijn. Dit is altijd het ergste vind ik na een operatie het zien van je maatje, die het moeilijk heeft, maar dat zal met de dagen beter gaan.
Hopelijk gaat Kovu snel weer normaal bewegen en dat je zorgen ook voorbij zijn. Dit is altijd het ergste vind ik na een operatie het zien van je maatje, die het moeilijk heeft, maar dat zal met de dagen beter gaan.
Ik denk ook dat hij wankel loopt door de flinke snee die hij heeft!
Dat is niet niks....
Heel veel beterschap met hem toegewenst!
Dat is niet niks....
Heel veel beterschap met hem toegewenst!
Nee dat denk ik ook hoor, ik zelf zou geen stap verzetten vermoed ik. De bikkel
Het zijn taaie rakkertjes!
Veel slapen is een goed medicijn in dit geval. Slaap geneest.
Hanneke heeft hem wel flink te pakken genomen zeg ...ik denk ook dat hij daardoor nog wat wankel op de pootjes staat, samen met alle narcose stoffen die nog uit zijn lijfje weg moeten..
Geef hem maar een lekkere voorzichtige smakkerd op zijn kusbuik!
Hanneke heeft hem wel flink te pakken genomen zeg ...ik denk ook dat hij daardoor nog wat wankel op de pootjes staat, samen met alle narcose stoffen die nog uit zijn lijfje weg moeten..
Geef hem maar een lekkere voorzichtige smakkerd op zijn kusbuik!
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Veel slapen voor herstel is niet slecht. Wat slaapt lijd niet, zeg ik altijd maar. Dat wankel lopen kan te maken hebben met de pijn. Van binnen zijn organen opzij gelegd om erbij te kunnen, en dat heeft ook tijd nodig
hij was vanochtend iets actiever dan gisteren.. kleine stapjes gaan we vooruit. Ik moet met dat wankelen wel opletten.. hij balanceert graag op de bankleuning maar dan klettert hij er natuurlijk af.. dus ik volg hem trouw, dan kan hij niet vallen want dan ben ik er tijdig bij.. maffe fret.. moet hem echt beschermen voor zijn onhandigheid soms
vanochtend wilde hij niet helemaal zijn brij eten uit het schaaltje, dus iets verdund en in een spuitje gedaan. Ik pak hem dan lichtjes in zijn nek voor vooral controle van zijn koppie.. maar hij ligt dan op zijn rug op schoot in ieder geval.. hij heeft heerlijk het spuitje leeggelebberd. Gekke frettie
vanochtend wilde hij niet helemaal zijn brij eten uit het schaaltje, dus iets verdund en in een spuitje gedaan. Ik pak hem dan lichtjes in zijn nek voor vooral controle van zijn koppie.. maar hij ligt dan op zijn rug op schoot in ieder geval.. hij heeft heerlijk het spuitje leeggelebberd. Gekke frettie
Klinkt wel al iets beter gelukkig.
Hij mag nu niet kletteren nee! En wat een verwenning zeg; op z'n rug liggen eten
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Da klinkt goed
Hahaha...straks wil hij niet meer anders eten
Klinkt goed hoor!
Klinkt goed hoor!
lekker verwennen mag nu nog wel...... fijn dat het wel weer wat beter gaat.
Wat een heerlijkheid eten op je rug
Hij wordt heerlijk verwend, lees ik wel
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou Danielle, verwen hem maar lekker hoor! Zo'n wond doet echt heel veel pijn met bewegen en ik zou idd heel goed opletten dat hij niet gaat klimmen of vallen. Het komt vast weer goed, maar het heeft even tijd nodig.
Met kovu gaat het echt heel goed. We hebben nog wel eens strijd met het eten, maar hij is zoveel actiever al! Hij slaapt ook weer op verschillende plaatsen in zijn kooi en niet alleen het nachthok. Top dus
Helemaal super!
Dat is wat we willen horen een Kovu die steeds beter gaat.