Saru heeft insulinomen
Re: Saru heeft insulinomen
Hoe is hij gegaan vannacht en lukt het met eten geven?
Hoe doet je ventje het thuis?
De milt was verwijderd omdat ze de grote insulinomen niet weg kon halen, niet omdat hij vergroot was. We denkenndat hij rond okt longonsteking heeft gehad, toen zijn klachten begonnen. Hij krijgt nu nog medicijnen hiervoor. Hij is ruim 200 gram afgevallen, hij woog bij hanneke 910 gram. Vanochtend bij mij woog hij 905 gram.
. Hij mag twee maal daags brij hebben, niet te hard aankomen omdat hij nog een iets hoog suiker heeft. Zijn nierproblemen zijn weg! Dit omdat de longonsteking de trigger was. Verder nog wel even op de niermedicatie voor de zekerheid, daarnaast nog de maagzuurremmers en maagbescherming. Over drie maanden op controle
Hij heeft niet heel veel gegeten, maar wel wat brij. Hij voelt zich duidelijk nog niet zo lekker en staat beetje te wankelen. Maar vind dat niet zo vreemd. HOpelijk omdat hij nu thuis is, gaat het herstel sneller
. Hij mag twee maal daags brij hebben, niet te hard aankomen omdat hij nog een iets hoog suiker heeft. Zijn nierproblemen zijn weg! Dit omdat de longonsteking de trigger was. Verder nog wel even op de niermedicatie voor de zekerheid, daarnaast nog de maagzuurremmers en maagbescherming. Over drie maanden op controle
Hij heeft niet heel veel gegeten, maar wel wat brij. Hij voelt zich duidelijk nog niet zo lekker en staat beetje te wankelen. Maar vind dat niet zo vreemd. HOpelijk omdat hij nu thuis is, gaat het herstel sneller
Het is ook een beste opdonder die hij gehad heeft...lang ziek, operatie en dan ook nog de longontsteking. Als hij nu lekker tot rust komt in zijn eigen omgeving gaat het herstel vast goed. Geef hem maar een knuffel van me!
Het is inderdaad best een hele ingreep geweest en die longontsteking heeft hem zeker niet geholpen goed te herstellen.
Zo zielig dat je hem geen waltham mag geven maar dat is zeker niet bevordelijk na een insulinoom-operatie.
Zo zielig dat je hem geen waltham mag geven maar dat is zeker niet bevordelijk na een insulinoom-operatie.
nee hij mag een heel klein beetje omdat het medicijn voor zijn longen vies is.. en hij de brij op zich wel eet maar niet heel erg van harte.. en het is belangrijk dta die medicijnen gegeten worden, dus hij krijgt een half theelepeltje 2 maal daags.
Het kost tijd om goed te herstellen maar reken maar dat-ie daarna de boel weer onveilig maakt
Vervelend hoor voor Saru, hopelijk herstelt hij toch wel snel.
Het is niet niks wat Saru allemaal heeft doorstaan!
Dus het zal ook wel weer tijd nodig hebben om te helen.
Ik hoop dat hij snel weer de oude mag zijn
Dus het zal ook wel weer tijd nodig hebben om te helen.
Ik hoop dat hij snel weer de oude mag zijn
Hopelijk gaat het herstel inderdaad sneller nu hij thuis is. Is zeker een behoorlijke ingreep geweest, maar met jouw liefde en aandacht komt het vast goed met Saru.
Nu is het wel klaar hopelijk Danielle met de bezoekjes aan Hanneke. Je hebt je portie wel gehad. Hopelijk knapt Saru snel op.
En, zie je al wat verbetering?
Wil die mooie Sandyman al wat beter zijn brokkenbrij eten?
Hij is alerter dan gisteren dus dat is goed. De brij gaat nog niet van harte, ik geef hem nu steeds een beetje, hij houd het snel voor gezien dus ik doe het restant dan in een spuitje en met lichte dwang eet hij het wel op
Waardeloos dat hij niet lekker wil eten.
Maar Daan heeft toch een maniertje gevonden om het binnen te krijgen
Mag hij straks ook weer gewoon brok of prooi hebben? Hij heeft toch geen maagdarm probleem?
Mag hij straks ook weer gewoon brok of prooi hebben? Hij heeft toch geen maagdarm probleem?
Prooi niet meer. Hanneke is geen voorstander van prooi en "zwakkere" fretten. Hij krijgt nu ook een medicijn wat belastend kan zijn voor de maag en dan die bactieren is ze niet direct fan van. Brokjes liggen in zijn kooi maar hij heeft er niet super veel interesse in. Hij heeft wel iets ervan gegeten
Wanneer hij zo direct weer helemaal op krachten is gekomen en het ook goed doet en goede ontlasting heeft, zou ik het zeker weer gaan proberen hoor. Bij fretten met een chronisch maag- darmprobleem is het niet verstandig maar daar heeft Saru nooit last van gehad.
Maar voorlopig heeft hij denk ik best nog een lange weg te gaan voordat je het weer eens zou kunnen voorschotelen.
Maar voorlopig heeft hij denk ik best nog een lange weg te gaan voordat je het weer eens zou kunnen voorschotelen.
Dit is gewoon vreselijk balen, dat hij zo moeilijk eet. Dat is dan wel een nadeel als je een prooieter hebt, die op een gegeven moment op medicijnen moet en geen prooi meer mag hebben. Daar denk ik dan maar niet te veel aan, maar jij loopt er nu wel tegenaan. Hopelijk gaat hij snel beter eten.
Eens Minka, het is gewoon nu even doorbijten. Maar leuk is anders...
Go Saru!!!! Go!!!
*effies een schopje onder z'n toegus geven *
Go Saru!!!! Go!!!
*effies een schopje onder z'n toegus geven *