Dewi en Lady
Re: Dewi en Lady
Lekkere donderstenen.
Heerlijk lijkt me dat om te zien hoe dat hangmatje op en neer bungelt!
Ohhhh, die twee zijn echt erg!
Je hebt goed je best gedaan Marjan, ziet er mooi uit!
Hoezo: Ik ben eigenwijs en ga daar dus mooi niet in!
Daar gaat mijn promotie voor een nieuw ontwerp.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
En als je er nu eens eentje maakt met de opening van de zak aan de zijkant? en de rest dicht?
Ik promoot ook toch nog steeds hahaha, verkopen en of het werkt bij die andere fretten
Ik promoot ook toch nog steeds hahaha, verkopen en of het werkt bij die andere fretten
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Had er hier ook 1 die het deed en ik weet zeker dat als er een gat in zit ze het allemaal gaan doen.
Ik denk dat het bij die twee echt niet uitmaakt hoor, die weten feilloos de in hun ogen juiste opening te vinden.Natascha schreef:En als je er nu eens eentje maakt met de opening van de zak aan de zijkant? en de rest dicht?
- Helen
- Contacteer:
En anders maken ze wel een opening
- Helen
- Contacteer:
Ja Karen, heb pas iets weggegooid waar geen opening in zat.... zij hebben dat even geregeld. Had ik er een foto van moeten
maken voor ik hem in het ronde archief kiepte?
maken voor ik hem in het ronde archief kiepte?
Ik zo gelachen van de week toen ik dat filmpje op facebook zag
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Dewi en Lady "wonen" alleen overdag in hun kooi, gaan er in de avond na het eten uit, blijven buiten in de speelren, en als alles binnen is rond 23 uur, gaat de ren open en is de buitenplaats en ren geheel voor hun.
Alleen vanavond ging het even anders. Ze waren binnen boven geweest, en opgehaald, en vervolgens met eten in de kooi gezet. Daarna moest de container nog buiten, en Pok zat in de ren, dus hun moesten wachten.
Nou, kijk maar, dat was geen succes. Als ze konden praten zouden ze vragen of ik wel helemaal goed wijs was, om hun in de kooi te zetten....
Alleen vanavond ging het even anders. Ze waren binnen boven geweest, en opgehaald, en vervolgens met eten in de kooi gezet. Daarna moest de container nog buiten, en Pok zat in de ren, dus hun moesten wachten.
Nou, kijk maar, dat was geen succes. Als ze konden praten zouden ze vragen of ik wel helemaal goed wijs was, om hun in de kooi te zetten....