Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
Heerlijk dat gekwispel 

Ja meestal doet hij dat alleen in een buis, voor het eerst dat hij het zo doet. 

Lekker ding hoor! 

Korte kwispel... zo schattig!
Om 17:00 uur moest Rebel eruit, dit maakte hij duidelijk door met de poepbak te gooien.
Hij heeft ff rondje gedaan en gespeeld en ging toen slapen in de carrier.
Heb hem net weer teruggelegd in de kooi en meneer ging verder slapen. Snappen jullie het nog? 

Hij heeft ff rondje gedaan en gespeeld en ging toen slapen in de carrier.

Ja hoor, duidelijk een fret. 

Ik had bij de dierenwinkel weer balletjes gekocht, ze worden verstopt en af en toe komt ie met balletje en al bij me en dan moet ik proberen de bal af te pakken.
Hij komt alleen wel moeilijk door de rui, hij is er nog niet doorheen. Is dit iets wat bekend is bij maagpatiënten zeg maar?

Hij komt alleen wel moeilijk door de rui, hij is er nog niet doorheen. Is dit iets wat bekend is bij maagpatiënten zeg maar?
Sowieso kunnen fretten die niet helemaal gezond zijn last hebben van de rui. De theorie erachter is dat het ruien op zich heel erg veel energie vergt terwijl een dier met iets onder de leden al zijn energie nodig heeft om te herstellen.
Dus ik zou het wel even in de gaten houden, het is op zich nooit zo'n goed teken wanneer een fret niet in de rui wil komen.
Dus ik zou het wel even in de gaten houden, het is op zich nooit zo'n goed teken wanneer een fret niet in de rui wil komen.
Hij zit al wel in de rui maar is nog niet klaar zeg maar. Zal niet veel meer zijn en ik kam hem elke dag en dan komt er een beetje uit. Dus hopelijk is hij er snel door.
Haha, leuk hoor 

Lachen! Rebel lijkt wel een geest verschijning zou wazig ziet 'ie er uit. 

Special effect MarjanMarjan schreef:Rebel lijkt wel een geest verschijning zou wazig ziet 'ie er uit.

Ik maak de gekste dingen met die buizen en Rebel vind het alleen maar leuk.

Dus jou dag is ook weer gevuld. 

Dat is dan inderdaad de vraag; wie heeft er meer plezier/tijdsverdrijf van? Ray of Rebel?