Bruinig vocht uit vulva?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Bruinig vocht uit vulva?
Oh nou ik hoop maar dat het implantaat gaat helpen.
Raar idd dat je niet precies weet hoe oud ze is, maar het blijft een schatje
Raar idd dat je niet precies weet hoe oud ze is, maar het blijft een schatje
Ze komt uit een opvang dus haar leeftijd zal geschat zijn. Misschien is de datum op haar chip wel de datum dat ze gevonden is?
Ik lees dit nu pas..
Marjan, ze is geen vondeling.. Ze is door Natascha bij de vorige eigenaar weggehaald en die hadden haar weer bij de eigenaar daarvoor opgehaald.. Dus d'r leeftijd was bekend, is mij verteld...
Ach ja, wat maakt het uit.. Ik heb haar nog niet horen klagen, dat ze d'r verjaardagscadeautjes op de verkeerde dag krijgt, dus het zal wel goed zijn..
Ze is mijn lieve kleine scheetje en dat blijft ze toch wel, hoe oud ze ook is..
Marjan, ze is geen vondeling.. Ze is door Natascha bij de vorige eigenaar weggehaald en die hadden haar weer bij de eigenaar daarvoor opgehaald.. Dus d'r leeftijd was bekend, is mij verteld...
Ach ja, wat maakt het uit.. Ik heb haar nog niet horen klagen, dat ze d'r verjaardagscadeautjes op de verkeerde dag krijgt, dus het zal wel goed zijn..
Ze is mijn lieve kleine scheetje en dat blijft ze toch wel, hoe oud ze ook is..
Ach, als je maar weet uit welk jaar ze is, dat is eigenlijk het belangrijkste hoor.
Er komt weer bruinig vocht uit Liva d'r vulva..
En de antibiotica ging al zo slecht vorige keer..
Hopelijk weet Hanneke iets te verzinnen morgen......
En de antibiotica ging al zo slecht vorige keer..
Hopelijk weet Hanneke iets te verzinnen morgen......
Dat is niet de bedoeling. Succes met haar morgen bij de Frettenkliniek.
Bah wat vervelend, en ze heeft het implantaaat nog maar zo kort, cvanaf juli toch ?
Hopelijk heeft Hanneke nog een idee, misschien mogelijk toch een lichte ontsteking ergens ?
Hopelijk heeft Hanneke nog een idee, misschien mogelijk toch een lichte ontsteking ergens ?
Dat pus was vorige keer van een ontsteking die veroorzaakt was door de hormonen..
Misschien dat het toen toch niet volledig is weggegaan door de Synulox en nu weer oplaait doordat d'r weerstand al niet zo goed is nu?
Ik hoop vooral dat het niet toch een ontsteking is van d'r baarmoeder..
Misschien dat het toen toch niet volledig is weggegaan door de Synulox en nu weer oplaait doordat d'r weerstand al niet zo goed is nu?
Ik hoop vooral dat het niet toch een ontsteking is van d'r baarmoeder..
Hè bah... Succes morgen!
succes morgen en zal duimen voor je prinsesje
Heel veel succes vandaag !
Zal ze hierdoor trouwens niet gestrest door zijn? Dat lijkt mij eigenlijk aannemelijker dan dat ze onrustig zou zijn omdat je haar niet genoeg aandacht kunt geven.
Waar het bruinige vocht nou vandaan komt is niet duidelijk.. Ze krijgt opnieuw Synulox (ook voor de rest, zie haar eigen topic), werkt dat niet wordt het een kijkoperatie...
Nou, laten we dan maar hopen dat de ab-kuur goed gaat aanslaan dit keer. Beterschap voor haar.
Ik hoop ook dat de synulox aan gaat slaan, dit is echt heel vervelend, heel veel succes met Liva !
Ik hoop mee