Finley
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Finley
Mooi en leuk fretje zeg!!
Haha, een fret zonder zo'n mooie gele buis kan natuurlijk echt niet .
Vandaag is de kooi binnengekomen en hij is echt groot. Het was echt een gedoe om dat ding in elkaar te zetten. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt. Nu nog een verdieping, een trapje en hangmatjes maken en hij is klaar. Ik ben benieuwd wat Finley er van gaat vinden.
Vandaag is de kooi binnengekomen en hij is echt groot. Het was echt een gedoe om dat ding in elkaar te zetten. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt. Nu nog een verdieping, een trapje en hangmatjes maken en hij is klaar. Ik ben benieuwd wat Finley er van gaat vinden.
Ik ben ook heel benieuwd. Plaats maar een foto als je wilt van de ingerichte kooi.
Kom maar op met die foto's
Oh spannend je nieuwe kooi !
Succes met de inrichting en inderdaad een fotootje is natuurlijk altijd leuk !
Succes met de inrichting en inderdaad een fotootje is natuurlijk altijd leuk !
Filmpje van Finley in zijn nieuwe huis, nog beter!
Vorige week zaterdag is Finley verhuisd naar zijn nieuwe kooi. Het bevalt hem ontzettend goed en alle moest natuurlijk worden goedgekeurd . Ik heb bij de Gamma een grote houten plaat gekocht en daar de verdieping van gemaakt. Thuis hadden we ook nog wat houtresten liggen en daarvan heb ik een trapje gemaakt. Bij de Action heb ik voor een leuke prijs de lichtgrijze acrylverf gekocht. Het nachthokje heb ik gekregen en Finley is er helemaal weg van! Het is nu echt zijn favoriete slaapplek geworden.
In het begin snapte hij helemaal niks van het trapje en nu loopt hij er op en er af alsof hij nooit anders gedaan heeft. Hij begint er dus gelukkig steeds meer aan te wennen.
Maar Finley is niet de enigste die aan deze kooi moet wennen. Vergeleken met de vorige kooi is dit ding namelijk enorm. Ik heb echt even moeten zoeken waar ik deze kooi het beste kon plaatsen. Eerst had ik een mooi plaatsje, maar toen zag ik dat de luchtverwarming er vlak naast zat. Nu staat hij midden in de woonkamer naast de kast. De kooi is dus een stuk groter en ik ben er ontzettend blij mee!
Ik las op het forum dat veel fretjes al aan het verharen zijn. Bij Finley zie ik nog steeds niks. De borsteltjes liggen al klaar en ik heb hem ook al zo ver dat hij Vaseline lust. Dus kom maar op met die haren .
In het begin snapte hij helemaal niks van het trapje en nu loopt hij er op en er af alsof hij nooit anders gedaan heeft. Hij begint er dus gelukkig steeds meer aan te wennen.
Maar Finley is niet de enigste die aan deze kooi moet wennen. Vergeleken met de vorige kooi is dit ding namelijk enorm. Ik heb echt even moeten zoeken waar ik deze kooi het beste kon plaatsen. Eerst had ik een mooi plaatsje, maar toen zag ik dat de luchtverwarming er vlak naast zat. Nu staat hij midden in de woonkamer naast de kast. De kooi is dus een stuk groter en ik ben er ontzettend blij mee!
Ik las op het forum dat veel fretjes al aan het verharen zijn. Bij Finley zie ik nog steeds niks. De borsteltjes liggen al klaar en ik heb hem ook al zo ver dat hij Vaseline lust. Dus kom maar op met die haren .
Verharen doen ze niet, maar ze wisselen wel van vacht die dikker en zachter wordt. In de lente komt het er echt in plukken af maar in het najaar bouwt het juist op .
Leuk gedaan zo die verdieping, heel goed!
Leuk gedaan zo die verdieping, heel goed!
Keurig hoor! En fijn dat Finley ook zo blij is met z'n nieuwe onderkomen
Ziet er goed uit! En een nachthok is eigenlijk een must voor fretten, dat is echt een veilig plekje voor ze. Leuk hoor.
Mooi huis Finley!
Bibi begreep het trappetje in haar nieuwe kooi ook niet. Alleen die wende er dus niet aan. Niet snel genoeg in ieder geval, dus die heeft een buis nu als trap
Ben blij dat Finley wel zo slim is dat hij het inzag.
Bibi begreep het trappetje in haar nieuwe kooi ook niet. Alleen die wende er dus niet aan. Niet snel genoeg in ieder geval, dus die heeft een buis nu als trap
Ben blij dat Finley wel zo slim is dat hij het inzag.
Ziet er mooi uit!
Fijn hoor voor Finley zo'n huis
Een nachthokje vind ik ook een must hoor, vooral in zo'n open tralie kooi. Je geeft je diertje dan toch een kans om lekker beschermd en donker weg te kruipen als het dat wil. Toppie!
Een nachthokje vind ik ook een must hoor, vooral in zo'n open tralie kooi. Je geeft je diertje dan toch een kans om lekker beschermd en donker weg te kruipen als het dat wil. Toppie!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ziet er goed uit hoor! Slaaphokje is zeker een fijn plekje om weg te kruipen.
Ook ik ben zondag op de frettendag geweest. Ik heb er veel leuke dingen gekocht zoals hangmatten en natuurlijk een gele buis . Er was ook een super leuk armbandje te koop, dat ik gewoon moest hebben.
Finley is ontzettend blij mijn zijn nieuwe spullen, maar die gele buis is toch wel het toppunt. Hij blijft er maar doorheen rennen en begint er ook dingen in te verzamelen. Ik ben gisteren grote bladeren gaan verzamelen. Thuis heb ik deze in een kartonnen doos gedaan. Heel simpel, maar Finley had er de grootste lol mee. Hieronder de foto's en een filmpje.
Finley is ontzettend blij mijn zijn nieuwe spullen, maar die gele buis is toch wel het toppunt. Hij blijft er maar doorheen rennen en begint er ook dingen in te verzamelen. Ik ben gisteren grote bladeren gaan verzamelen. Thuis heb ik deze in een kartonnen doos gedaan. Heel simpel, maar Finley had er de grootste lol mee. Hieronder de foto's en een filmpje.
Die gele buis valt wel goed in de smaak in ieder geval. Schitterende foto's ook.
Echt een dotje!
Nou, die heeft er plezier mee
Maar wie ben jij dan? Sta je op een van de foto's? Het is altijd leuk om een gezicht bij een naam te hebben
Maar wie ben jij dan? Sta je op een van de foto's? Het is altijd leuk om een gezicht bij een naam te hebben
Gele buizen zijn voor de fretten wat een laserlampje is voor alle andere dieren
Wat is hij al groot... niet te veel meer groeien, dan pas je niet meer door de buis, Finley!
Wat is hij al groot... niet te veel meer groeien, dan pas je niet meer door de buis, Finley!