Hij eet geweldig. Maar het is ook erg wisselend. Hij had pas die goede drol natuurlijk, en daarna weer prut.
Ik kan wel antibiotica geven maar das helemaal weer klap op de maag. Chaimel vind dat ik eerst nog door moet gaan met omeprazole alleen. Dat ga ik doen tot vrijdag, dan is hij hier een week en zou je moeten denken dat het wel beetje beter hoort te gaan.
Ik zal tegen die tijd, mits het nog steeds prut is, Chaimel weer appen om te vragen of we Hanneke even moeten uithoren wat zij vindt. Ik heb sucralfaat en synolux liggen.
Hij is verder helemaal alert, niet platliggen, speels, sleept zich een gek met speeltjes en slaapzakken... ik kan klinisch echt helemaal niks aan hem merken. Zelfs het smakken wat hij eerst wel deed is al een heel stuk minder en zie het zelfs bijna niet meer.
Ik check ook regelmatig zijn huid voor uitdroging, ook daar gelukkig geen teken van.
Hij is ook schuldig aan doodslag! Mijn arme festuca, moedig grasje die trots in de graafbak van hem stond... is half vermoord. Uitgegraven en meegesleept! Kluit aan gort, sprietjes overal... Hij is een moordenaar van grasjes!
Heb de festuca er gewoon weer ingezet, kijken of hij het nog gaat doen. Mits Bono hem niet weer uitgraaft natuurlijk.