dierenarts ook een toename ziet van zieke dieren die prooi/rauw vlees eten.
Hij ziet niet alleen fretten maar ook honden, katten, vogels enz... heeft zelfs een goudvis geopereerd :-p
De afgelopen 2 jaar zijn er meerdere dieren dodelijk ziek geworden en dit waren geen dieren die brokken kregen.
Geen mensen die met zichzelf in de knoop zaten. Ik ken Karen vrij goed intussen en als er iemand mentaal sterk
is dan is zij het wel. Dus ik ben het ook niet helemaal eens.
Ja als je zwaar overspannen door het huis loopt te rennen heeft dat natuurlijk invloed. Ben je verdrietig dan
voelen ze dit ook wel aan. Als ik rusteloos ben is er 1 kat die het ook wordt, de rest maft gewoon door.
Maar als dat zo strak zou zijn als jij zegt.... zouden mijn katten nooit de 20+ gehaald hebben van de oude groep, zou ik geen fretten van boven de 7 hebben gehad.
En ja, ik heb er ook mijn zorgen over dat vlees en prooi en in de afgelopen 2 jaar (minstens) toch wel de resultaten ervan gezien bij dieren, deze dieren zaten gewoon bij gezonde, relaxte mensen. En met recente gebeurtenissen heb ik ook het prooi de deur gewezen. Voorlopig! Natsumi eet nu brokjes zonder mopperen, ze is geen maagpatiënt (de rest ook niet) dus heb ik een mix van Virbac met Weaning. Dit gaat er heerlijk in

Weaning was altijd favoriet hier...
Dit is echt absoluut gekomen door externe oorzaak en dit heeft niets te maken met de wifi ontvanger in onze dieren.
En verder, wat Karen zegt