Ow ja dat Mayke, nu ik de foto's zie weet ik het weer
Bedankt Marjan!
Denk dat zij dat gewoon zo wilde.. er zal wel over nagedacht zijn
Beginner vragen
-
Re: Beginner vragen
Dus die zijkant tralies kan je aan alle kanten bij de grote versie er ook uit laten als ik het goed begrijp? Want als dat kan zou dat echt super zijn! Dan zou ik liever 2 van die grote aan elkaar willen
-
Ik hou er echt van om mijn huisdieren veel ruimte te geven hihi hoe kan ik hier een foto plaatsen? Is wel off topic maar ik wou laten zien wat mijn russische dwerghamster aan ruimte heeft hihihi ze worden 2 a 2.5 jaar en ze is al 1... ik ga geen fret halen zolang zij nog leeft want dat lijkt me super eng.. dus wanneer prooidieren weer veilig zijn wil ik deze bak gebruiken om mijn fret er in te leggen wanneer hij prooidieren eet. Maar toekomstige fretje lief moet eerst wachten op mila's tijd want zij is mijn baby nu
-
Dit is ook de reden dat ik geen hamster of konijn wil voeren aan mijn fret... ik heb ze als huisdier gehad dus zou dat echt niet kunnen.. rat is te slim... en duif is te prachtig <:) de rest kan wel wanneer het weer veilig is natuurlijk
Voor wat de kooi betreft, de FN is niet stevig genoeg als je de tralies zo maar weg laat. Wil je model in je kooi houden dan zul je toch aan het lassen moeten en de spijlen er tussen in moeten verwijderen. De ruimte om de spijlen heen, het raster, die de sterkte geeft aan de kooi, blijft dan gewoon bestaan.
Mijn ervaring toen was dat dit heel makkelijk ging en je zou de uitgezaagde spijlen zelfs weer een keer terug kunnen zetten, of het mooi wordt is dan een tweede, maar degene die na mij de kooi overnam was met deze constructie (breedte) heel blij.
Goliath, de fret waar ik het voor gedaan heb was groot en was niet van plan om 'de trap' naar boven te nemen, dus zat hij maar steeds in een ruimte van een FN, dus dat hebben we opgevangen door twee hokken naast elkaar open te maken.
Ik raad je aan eerst te gaan kijken naar een paar adressen die fretten hebben, misschien doe je nu dingen die helemaal niet nodig zijn. Je fret heeft in zijn kooi (Ferret Nation) genoeg ruimte om te kunnen slapen, eten en de poepbak te gebruiken, het is veel belangrijker dat jij hem vrij spel geeft en hem los laat uit de kooi ! Dat moet kunnen.
Hij klimt dan wel overal op en over en ook in het bankstel als het kan, dat zijn dus wel dingen die je van te voren moet bekijken. Ze kunnen uitbreken als de beste dus denk aan deuren en ramen.......
Maar ga eens bij meerdere adressen langs, vraag of die mogelijkheid bestaat bij mensen hier op het forum via een pb'tje !
Ik heb in die tijd ook hamsters gehad, die stonden veilig buiten het bereik van de fretten. Maar wees altijd op je hoede.
Wat betreft het eten, lees je eerst goed in wat wel en niet kan, daar wordt heel wat onderzoek naar gedaan heden ten dagen, brokken zijn ook voldoende.
Mijn ervaring toen was dat dit heel makkelijk ging en je zou de uitgezaagde spijlen zelfs weer een keer terug kunnen zetten, of het mooi wordt is dan een tweede, maar degene die na mij de kooi overnam was met deze constructie (breedte) heel blij.
Goliath, de fret waar ik het voor gedaan heb was groot en was niet van plan om 'de trap' naar boven te nemen, dus zat hij maar steeds in een ruimte van een FN, dus dat hebben we opgevangen door twee hokken naast elkaar open te maken.
Ik raad je aan eerst te gaan kijken naar een paar adressen die fretten hebben, misschien doe je nu dingen die helemaal niet nodig zijn. Je fret heeft in zijn kooi (Ferret Nation) genoeg ruimte om te kunnen slapen, eten en de poepbak te gebruiken, het is veel belangrijker dat jij hem vrij spel geeft en hem los laat uit de kooi ! Dat moet kunnen.
Hij klimt dan wel overal op en over en ook in het bankstel als het kan, dat zijn dus wel dingen die je van te voren moet bekijken. Ze kunnen uitbreken als de beste dus denk aan deuren en ramen.......
Maar ga eens bij meerdere adressen langs, vraag of die mogelijkheid bestaat bij mensen hier op het forum via een pb'tje !
Ik heb in die tijd ook hamsters gehad, die stonden veilig buiten het bereik van de fretten. Maar wees altijd op je hoede.
Wat betreft het eten, lees je eerst goed in wat wel en niet kan, daar wordt heel wat onderzoek naar gedaan heden ten dagen, brokken zijn ook voldoende.