Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Lekker bedje voor prinses Baila en personeel dat Waltham, brokjes en snoepjes komt brengen. Dan komt het wel goed
Fijn!
Mooizo!
Ik hoop dat haar kniebandje snel weer herstelt.....heel vervelend voor haar. Beterschap !
Verwen haar maar lekker, maar dat doen jullie al......
Verwen haar maar lekker, maar dat doen jullie al......
Kijk weer helemaal goed gekeurd en hopelijk herstellen de kniebandjes snel.
Goede beslissing om het aan te kijken!
Het gaat ook inmiddels wat beter; ze strekt hem al voorzichtig als je er aan kietelt
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat het goed met haar gaat en dat kuchen dat herken ik hoor, BiBi doet het ook nog steeds een beetje
Zal toch wel een beetje bij die "probleem oren fretjes" horen.
Dat denk ik ook Yvonne. Ik moet zeggen dat het hoesten ook al minder lijkt te worden, ze is ook iets minder aan het verharen. En ik geef haar nu ruim een week Theolair, dat kreeg ze ook toen ze in de opvang zat tegen het hoesten.
Ze is alleen nu erg lui en knuffelig aan het worden en daardoor wordt ze ook wel een tikkeltje te zwaar. Wat haar pootje ook geen goed doet natuurlijk.
Hanneke vond haar ook iets aan de zware kant, toen ik uit mijzelf zei dat ze wel een beetje te dik was moest ze alleen maar lachen.
Dus ik ga haar maar iets minder brokkenbrij geven, al ben ik bang dat ze dat dan compenseert door brokjes te gaan eten. maar we gaan het zien.
Ze is alleen nu erg lui en knuffelig aan het worden en daardoor wordt ze ook wel een tikkeltje te zwaar. Wat haar pootje ook geen goed doet natuurlijk.
Hanneke vond haar ook iets aan de zware kant, toen ik uit mijzelf zei dat ze wel een beetje te dik was moest ze alleen maar lachen.
Dus ik ga haar maar iets minder brokkenbrij geven, al ben ik bang dat ze dat dan compenseert door brokjes te gaan eten. maar we gaan het zien.
Hihihi...Baila wat aan de dikke kant?
Maar fijn dat ze al beter gaat.
Maar fijn dat ze al beter gaat.
Ja en ik dacht, ik zeg het zelf maar gelijk. Maar volgens Kick heeft ze gewoon een dikke zware vacht.
Goed gezien van Kick !
Fijn dat het beter gaat met haar knietje !
Fijn dat het beter gaat met haar knietje !
Baila gaat lekker, van haar pootje heeft ze helemaal geen last meer. Ze hoest nog wel regelmatig maar dat zal bij haar blijven horen door die stomme middenoren.
Verder is ze wel een beetje aan de stevige kant, ik noem haar ook al mijn gordeldiertje.
Verder is ze wel een beetje aan de stevige kant, ik noem haar ook al mijn gordeldiertje.
Mooizo
Euhm...gordeldiertje?
"Kom maar bij tante Karen hoor Baila. Die geeft tenminste normale koosnaampjes"
"Kom maar bij tante Karen hoor Baila. Die geeft tenminste normale koosnaampjes"
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ah ze heeft gewoon lekkere winterspekkies
Dan vind ik "bolletje wol" zoals ik Rebel noem beter dan "Gordeldiertje"
Nou, zeg nou zelf, ze heeft er toch echt wel wat van weg.
Huh!? Ik dacht eerst dat het gefotoshopt was
Ga ik even gemeen doen...
Kan moeilijk vergelijken zonder foto van Baila zoals ze nu is
We willen prinsessenfoto's, Kick!
Kan moeilijk vergelijken zonder foto van Baila zoals ze nu is
We willen prinsessenfoto's, Kick!