Mila (deel twee)

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Mette
Aantal fretten: 1

Re: Mila (deel twee)

Bericht door Mette »

Ik ga het eens in de gaten houden qua virus of bacteriën. Er zijn bepaalde fretten / eigenaren combo's waar ik dan zeker van denk dat minimaal 50% er veel problemen mee zou moeten hebben. Sommigen gaan nog weleens naar Hanneke dus ik hoop dat ik hier en daar iets op kan vangen de komende jaren..
Mayke

Bericht door Mayke »

Echt vervelend dat de oortjes van Mila gaan meespelen, alweer de oortjes....... zo sneu !! :???:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ze vindt waltham heerlijk, maar ze krijgt net genoeg voor haar medicijntjes.Dus het bordje wordt helemaal schoon gemaakt.

We gaan weer richting winter dus ik ben benieuwd of ze lekker kan blijven eten. Op zich een goede graadmeter, omdat ze toch goed moet aankomen om weer heerlijk mollig te worden. Als ze dat niet wordt, dan sta ik op de stoep bij Hanneke.

Verders doet ze het goed. Haar bips een meter lang afvegen is verdwenen. Gisteren een grote muis gegeven en de kop is er al af.

Ze begint al wat schrikachtiger te worden. Dus het winter seizoen zal over een maand helemaal geopend zijn. Als ze maar blijft eten, dan mag ze me de hele winter negeren. :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

Worden weer gezellige tijden in huize Mila. :lol:
Amaris

Bericht door Amaris »

Lekker luguber:
Gisteren een grote muis gegeven en de kop is er al af.
:mrgreen:

Mila is ook maar een gek meissie eigenlijk, met haar extreme seizoens-moodswings. Vind het zo leuk om het te lezen, hoe ze verandert. Hopelijk krijgt ze ook minder last van haar oren in de winter.
Minka

Bericht door Minka »

Deze week is de verandering naar winter zombie ingezet. Ze is meer boos op me. Ik doe niets goed. Ze begint weer te blazen. Ze vertoont weer vluchtgedrag. Ze begint harder te bijten als mijn hand in de weg zit.

Het wordt weer dolle pret met mijn meissie in de winter. :fluit:
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou, sterkte met haar. :mrgreen:
Kick

Bericht door Kick »

Ongelofelijk eigenlijk hoe zo'n omslag ineens plaats vindt... Sterkte met die tante :mrgreen:
Minka

Bericht door Minka »

Dank je. Ik zal het nodig hebben. :mrgreen:

Ik moet eventjes kijken hoe ze de prooi oppakt. Het gaat een aantal dagen goed met prooi eten, maar als dit niet doorzet, dan ga ik Hanneke blij maken met een winter Mila die een oorspoeling nodig heeft. Ik zie het al helemaal voor me. :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou, daar zal ze blij mee zijn. :mrgreen: Laten we maar hopen voor beide partijen dat die spoeling niet nodig blijkt te zijn. Het wordt wel weer gunstiger weer voor de frettenoortjes.
Minka

Bericht door Minka »

Ik heb ooit van die kartonnen dingen gekocht en die kun je aan elkaar maken, zodat er Mila lekker kan klimmen. Dat doet ze ook, want er zitten overal bloedvlekken in van de prooi die ze daar verstopt. :roll: Ik maak dat wel schoon, maar het punt is bereikt dat ook de kartonnen dingen rijp voor de kliko zijn. Jammer genoeg kan ik ze niet meer vinden op internet. :(

Nu maar eens iets anders bedenken ter vervanging.
Marjan

Bericht door Marjan »

Kun je niet zoiets van triplex maken? Dat is wel zo duurzaam. :D
ray

Bericht door ray »

Succes met winter Mila :mrgreen:
Hopelijk is de oorspoeling niet nodig.
Amaris

Bericht door Amaris »

Gekke Mila :mrgreen: Dan heeft ze dadelijk ook al geen kartonnen speelgoed meer, die arme meid moet alles inleveren! Eerst haar boomstam en nu haar karton dat het begeeft. Dadelijk niet alleen winter-Mila maar daar bovenop ook nog eens humeurig omdat al haar speelgoed de geest geeft.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat zit er wel in. :lol:
Minka

Bericht door Minka »

Nog erger haar humeur. :shock:
Kick

Bericht door Kick »

Ohjee, dat beloofd wat :|
Amaris

Bericht door Amaris »

Ja... ik zou maar zorgen dat je nieuwe dingen hebt voor haar kartonnen set en dat die nieuwe boomstam er is voor ze echt volledig in wintermodus gaat. Berg je anders maar! Cranky Mila! :brush:
Mette

Bericht door Mette »

:twisted:
Minka

Bericht door Minka »

Ik heb ze vanavond nog krankyriger gemaakt. 8-) Ik heb haar binnen buizenstelsel gedemonteerd en schoongemaakt. Dat wordt weer leuk om dat te doen met het winter seizoen. Ze racet dan langs de muren schiet de krabpaal via de achterkant omhoog en via de buis weer naar beneden. Op een gegeven moment ging ze maar buiten in haar buizenstelsel, want die was nog heel. :clown:

Ik heb ook nog als krabpaal gediend. Ik stond gebukt en zo kon Mila geheel gemakkelijk via mijn broek en op mijn rug op haar echt krabpaal komen. Van de echte krabpaal eraf ging ook gemakkelijk via mij. :mrgreen:
Gesloten