Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
Amaris schreef:Got your buddy covered, Ray, don't you worry!ray schreef: Stefanie
Gelukkig! Toch nog iemand die me bijstaat.
Ik heb een angsthaas ipv een fret.
Was aan het stofzuigen vandaag en Rebel lag ergens te slapen. zie ik hem ineens in een hoekje kijken en toen ik in de buurt kwam schoot hij onder de bank.
Was aan het stofzuigen vandaag en Rebel lag ergens te slapen. zie ik hem ineens in een hoekje kijken en toen ik in de buurt kwam schoot hij onder de bank.
Agossie zo'n fret heb ik in de winter ook.
Zielig hoor, ik moest Max ook altijd even de badkamer innemen wanneer er gezogen moest worden. Die was ook doodsbang voor dat ding.
Je hebt stofzuigerhaters en stofzuigerliefhebbers
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Als ik ga stofzuigen schiet Bieb altijd in de gele buis, onder de kast of onder de bank
Maar soms komt ze toch kijken want dan is ze toch wel nieuwsgierig.
Maar soms komt ze toch kijken want dan is ze toch wel nieuwsgierig.
Mijn beide heren zijn dan denk ik dol op de stofzuiger want ze bespringen hem beide van zuigermond tot snoer aan toe.
normaal is hij niet zo aanstellerig, dan gaat hij de slaapkamer in en blijft daar. Maar nu was het al even geleden, dat hij los was en ik aan het stofzuigen was. Voortaan maar gewoon stofzuigen als hij in de kooi zit.
Ah of oordopjes voor hem kopen; dan hoort hij dat nare gezoem van de stofzuiger niet meer
Vind ie het minder eng als hij in de kooi zit dan?
Smokes is verliefd op de stofzuiger, is er niet bij weg te houden
Vind ie het minder eng als hij in de kooi zit dan?
Smokes is verliefd op de stofzuiger, is er niet bij weg te houden
Bo vindt vooral die lucht die er aan de achterkant weer uit komt reuze interessant!
Rebel komt er vast wel weer overheen
Rebel komt er vast wel weer overheen
Lekker ding! Maar er mag wel wat meer spekkies op denk ik?
Oeps, ik vind hem ook wel erg mager. Hou je zijn gewicht wel bij?
Ik geloof dat Rebel altijd wat problemen heeft om op gewicht te blijven, toch Ray?
Hij is slank ja...
Hij is slank ja...