Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Zo ben je toch nog van enig nut voor haar.
Ik heb een leuk idee voor Mila qua nieuw speelgoed. Ik moet het alleen zelf maken dus het zal wel niet gebeuren, maar een frettenkrabpaal. Vierkante houten hokjes die open kunnen dmv deksel maar ook afgesloten kunnen worden en die verbonden zijn met natuurlijk gele buizen en dan de lucht in. Tot oog hoogte want ik moet wel in de bakjes kunnen kijken.
Zo blijft het een dicht systeem waar ze niet uit kan vallen en wel kan klimmen, want ze is een klimgeit.
Eigenlijk een beetje wat ik buiten heb, maar dan binnen en met meer hokjes, dan kan ze van de grond af slapen als ze wil in de winter.
Nu het materiaal, gele buizen komt wel goed, goed gereedschap en de kracht ervoor.
Zo blijft het een dicht systeem waar ze niet uit kan vallen en wel kan klimmen, want ze is een klimgeit.
Eigenlijk een beetje wat ik buiten heb, maar dan binnen en met meer hokjes, dan kan ze van de grond af slapen als ze wil in de winter.
Nu het materiaal, gele buizen komt wel goed, goed gereedschap en de kracht ervoor.
Klinkt leuk, daar zal ze wel erg blij mee zijn.
Gaaf hoor! Ik ben benieuwd naar je eerste creatie
Ik ook. Eerste er komen er niet meer hoor. Dus de eerste en de laatste.
Oh? Niet eerst een ontwerp/proefmodel/testcase?
Een ontwerp daar ben ik mee bezig in gedachten en verders ontplooit het zich al bouwende. Het moet wel blijven staan en niet omvallen dus dat is het eerste wat moet gebeuren.
Wie weet hoeveel lol je er in gaat krijgen.
Minka's nieuwe frettenbusiness; custom-made frettenklimpalen! Ik zie een gat in de markt
Wat een leuk idee Minka!
Zeker leuk bedacht! Hoop dat het uitvoerbaar is.
Ik wilde een afspraak maken voor Mila deze week o ja gaat niet Hanneke is op vakantie. Altijd leuk als je met een direct probleem zit.
Mila houdt één oog dicht of knijpt ermee en ook maar één oog. Oren of toch iets anders. Dit probleem is sinds gisteren. Dat andere oog houdt ze gewoon helemaal open en knijpt er totaal niet mee.
Mila houdt één oog dicht of knijpt ermee en ook maar één oog. Oren of toch iets anders. Dit probleem is sinds gisteren. Dat andere oog houdt ze gewoon helemaal open en knijpt er totaal niet mee.
Hm... Misschien iets beschadigd? Kun je niks zien aan het oogje of laat ze dat niet toe? Ik vermoed het laatste maar dan nog, Hanneke zal dat ook als eerste doen denk ik. Vervelend hoor...
Dat is niet goed nee... zit ook niets in ofzo? Onze kat had toen een klein sprietje die in zijn ooghoek prikte waardoor hij dat deed. Amper te zien! Zou mooi zijn als het zoiets simpels was, en geen oorprobleem. We willen geen oorproblemen meer hier.