Ook Ahron gaat lekker, hij is echt super ontspannen boven in zijn nieuwe kooi. Hij wil nog wel regelmatig beneden rond lopen maar dat is ook helemaal geen probleem.
Meneer heeft zelfs zijn waterbed ontdekt in zijn kooi. Maar spelen doet hij nog steeds het liefst beneden, daar zet ik hem neer en dan neemt hij gelijk mokkend een spurt de zooi in. Want het is nog steeds alsof er een wervelwind heeft gewaaid beneden.
Ahron gaat echt heel goed, hij woog vanmorgen 1490 gram en hij gaat zich volgens mij steeds meer thuis voelen. Sinds kort swaffelt hij echt overal overheen, inclusief mijn schoenen. In mijn gedachten zeg ik dan tegen hem; "ik hou ook van jou."
Vanaf volgende week is zijn ab-kuur ook afgelopen en moet hij het zelf gaan doen maar ik heb goede hoop. Dit mannetje gaat het gewoon redden, ik ben in ieder geval echt smoorverliefd op hem.
Zo grappig, Ahron vindt het nog steeds heerlijk om beneden te spelen en sinds kort heeft hij de twee kussens die naast het bed aan mijn kant op de grond liggen, herontdekt om op te slapen. Waarschijnlijk omdat het heerlijk koel is beneden en hij inmiddels best een hele dikke wintervacht heeft.
Maar vanmiddag heeft Kick zijn kledingkast eens leeg geruimd en verhuisd naar de gangkasten in de gang, het licht stond vol aan en we waren aan het heen en weer lopen. Maar niets deerde hem en hij bleef gewoon lekker doorpitten op het kussen. Lekker mannetje.