Frettenspul
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Frettenspul
en nu gaan we weer naar de 3 sinds december..
Heb van geen van alle spijt, alleen die 2 mokkels in het begin... bijten
Heb van geen van alle spijt, alleen die 2 mokkels in het begin... bijten
Toen ik Fred zijn gezicht zag toen we het over Solletje hadden, zag ik al dat hij de bui al zag hangen..
Eigen schuld, dikke bult!
- Helen
- Contacteer:
Vooral de reactie "oooh tuuuuuurlijk uhu" deed hem hem he? LOL!Mariël schreef:Toen ik Fred zijn gezicht zag toen we het over Solletje hadden, zag ik al dat hij de bui al zag hangen..
Zaterdag 11 uur komt ze!
had ik maar zo'n makkelijke man die het accepteerde. Hij is best gek met Don en Bliks maar er komt echt geen derde bij, hoe graag hij ook weer een albino wil. Eerst maar wachten tot deze 2 er niet meer zijn zegt ie
Veel plezier met Soll
Veel plezier met Soll
Wat spannend Veel foto's maken!
- Helen
- Contacteer:
Ja dat komt wel goed met die foto's :-p
Wat een vreselijke dag vandaag, ben gaar en zou naar bed moeten gaan maar de adreline is nog niet gedaald.
2 vriendjes op 1 dag weg.... bij de éne was ik erbij om de dame te ondersteunen.
Zwanger dus toch vet emotioneel en vriendlief neemt geen vrij. Heel vervelend als je
voorgevoel uitkomt.
De andere schat, was niet verwacht. Kelderde in een paar dagen en helaas ook hem
zal ik niet meer zien.
Wat een verdriet en nu alles begint te zakken en ik niet meer stoer hoef te zijn voor de
slaafjes knalt het bij mij binnen.
Waarschijnlijk ook omdat er zoveel slecht nieuws is geweest bij de fretjes de afgelopen tijd...
Onbekende maar ook bekende fretjes tot soms heel dichtbij...
Het is wel klaar nu hè?
Wat een vreselijke dag vandaag, ben gaar en zou naar bed moeten gaan maar de adreline is nog niet gedaald.
2 vriendjes op 1 dag weg.... bij de éne was ik erbij om de dame te ondersteunen.
Zwanger dus toch vet emotioneel en vriendlief neemt geen vrij. Heel vervelend als je
voorgevoel uitkomt.
De andere schat, was niet verwacht. Kelderde in een paar dagen en helaas ook hem
zal ik niet meer zien.
Wat een verdriet en nu alles begint te zakken en ik niet meer stoer hoef te zijn voor de
slaafjes knalt het bij mij binnen.
Waarschijnlijk ook omdat er zoveel slecht nieuws is geweest bij de fretjes de afgelopen tijd...
Onbekende maar ook bekende fretjes tot soms heel dichtbij...
Het is wel klaar nu hè?
Zo triest, nog zoveel frettenleed om ons heen.
Sterkte hoor...
Te veel verloren de laatste tijd inderdaad.
Sterkte Helen! Het is inderdaad de laatste tijd goed raak zeg met fretten narigheid
Nou hè er komt echt een hoop leed los telkens in het voorjaar . Ik heb afgelopen weekend 4 dagen op rij vanalles geregeld (frettenpolitiek) en ik was er echt helemaal klaar mee maandag, toen het dinsdag vrolijk weer opnieuw begon allemaal. Ik had er echt tranen van in de ogen en ben rond middernacht gewoon weer uit bed gegaan, want het schoot niet op met al die emoties. Gisteren nog een naschok voor het oplossen daarvan maar ik hoop dat het nu eens rustig blijft eindelijk. Fretjes gaan voor alles als de nood daar is, dus soms moet het gewoon gebeuren
- Helen
- Contacteer:
heb het gevoel dat het dit keer erger is dan voorheen? Kan ook zijn dat ik nu meer mensen ken intussen.
Hoe meer mensen met fretten hoe groter de kans dat je er meer ziet gaan natuurlijk..
Allemaal met elkaar verbonden door die gestoffeerde loempia's
Hoe meer mensen met fretten hoe groter de kans dat je er meer ziet gaan natuurlijk..
Allemaal met elkaar verbonden door die gestoffeerde loempia's
Ik zie zo hier en daar ook verhalen langs komen waar je niet vrolijk van wordt.... altijd zo sneu.....
Succes vandaag.
Succes bij de frettenkliniek vandaag!
Succes met het monster! Komt vast goed