BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
Balen van Presley zeg
Wel gezellig om ze binnen om je heen te hebben met dat rot weer
Wel gezellig om ze binnen om je heen te hebben met dat rot weer
Balen van Presley, misschien dat de Zantac bij hem op de maag slaat? Of een combinatie daarvan?
Wat vervelend dat Presley weer misselijk is!
En lijkt de omaprezole wel te helpen
Want als dat niet het geval is dan kan het natuurlijk ook de MOO zijn die weer opspeelt.....
En lijkt de omaprezole wel te helpen
Want als dat niet het geval is dan kan het natuurlijk ook de MOO zijn die weer opspeelt.....
Gaat het inmiddels alweer wat beter met Presley?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het gaat wel iets beter met hem. Ik zie hem nog wel af en toe plat liggen, maar eigenlijk ligt hij dan best relaxed.
Misschien vind hij het gewoon lekker om even zo te liggen?
Hij banjert achter ons aan, speelt een beetje met een balletje, sleept zijn piepmuisje mee om te verstoppen en dook vanavond ook bijna in Ben zijn bord macaroni Gewoon voor zijn doen eigenlijk, een beetje net als Gool van Mayke, liever lui dan moe
Vrijdag wordt zijn gebit gedaan dus dan overleg ik wel even met de DA.
Vanmiddag zat ik na mijn werk even aan een bakkie koffie en BiBi was naar boven gegaan, hoor ik ineens de klep van de prullebak in de badkamer "plong" en daarna was het stil. Ik naar boven, til de deksel van de prullebak, zit BiBi me aan te kijken Ze kon er niet meer uit hahaha, de muts
Misschien vind hij het gewoon lekker om even zo te liggen?
Hij banjert achter ons aan, speelt een beetje met een balletje, sleept zijn piepmuisje mee om te verstoppen en dook vanavond ook bijna in Ben zijn bord macaroni Gewoon voor zijn doen eigenlijk, een beetje net als Gool van Mayke, liever lui dan moe
Vrijdag wordt zijn gebit gedaan dus dan overleg ik wel even met de DA.
Vanmiddag zat ik na mijn werk even aan een bakkie koffie en BiBi was naar boven gegaan, hoor ik ineens de klep van de prullebak in de badkamer "plong" en daarna was het stil. Ik naar boven, til de deksel van de prullebak, zit BiBi me aan te kijken Ze kon er niet meer uit hahaha, de muts
Haha, lekker ding
Klinkt als echte fretten.
Hihihi..malle BiBi
Fijn dat Presley het beter lijkt te doen.
Fijn dat Presley het beter lijkt te doen.
Een recycle fret, zeer milieu bewust die BiBi
Klinkt inderdaad wel ok, hoe Presley nu weer doet. Soms zijn dieren zo vreemd, ene moment lijken ze doodziek, andere moment niks meer aan de hand en kun je ze weer achter het behang plakken.
Veel succes bij de dierenarts in ieder geval! Hopelijk vinden ze niets extra's.
Klinkt inderdaad wel ok, hoe Presley nu weer doet. Soms zijn dieren zo vreemd, ene moment lijken ze doodziek, andere moment niks meer aan de hand en kun je ze weer achter het behang plakken.
Veel succes bij de dierenarts in ieder geval! Hopelijk vinden ze niets extra's.
Presley in een bord macaroni daar had je eigenlijk een foto van moeten maken Yvonne
Fijn dat het met allebei weer beter gaat.
Fijn dat het met allebei weer beter gaat.
- yvonne
Vanmorgen om 6 uur opgestaan om Presley zijn brokkenpapje te geven, want hij moest nuchter bij de DA zijn voor zijn gebitsreiniging. We zijn inmiddels weer thuis en Presley is uit zichzelf weer in zijn carrier gekropen. Hij ligt lekker te slapen dus ik hou hem maar even binnen, is wel zo gezellig. En dan kan ik hem goed in de gaten houden. BiBi heeft al de hele dag de volière tot haar beschikking, en als Pres straks weer naar buiten gaat dan mag zij even lekker binnen spelen.
Was verder alles wel goed met zijn gebitje?
- yvonne
Ja hoor Marjan, het is alleen schoon gemaakt.
Fijn dat het allemaal goed gegaan is
Verwen hem maar heerlijk de kleine Presley.
Hoe is het nu met Presley?
- yvonne
Het gaat goed hoor, hij is weer buiten in zijn eigen hok want binnen is het te warm voor hem. Ik heb hem vanmiddag een uurtje binnen gehad (kachel was nog uit), hij keutelde wel een beetje rond maar had weinig zin om te spelen.
Hij kroop in zijn carrier, die staat nog in de kamer, en ging daar lekker liggen, op zijn rug, kop naar buiten en poten in de lucht En hij heeft goed zijn brokkenpapjes gegeten!
Ik vind het in de winter wel ongezellig dat ze buiten zitten en daarom haal ik ze nu wat vaker naar binnen, als het temperatuur verschil niet te groot is (dus kachel uit!)
Ben heeft het tot nu toe niet benauwd gehad maar Merel heeft er mogelijk wel last van. Dus we kijken het aan.
BiBi begrijpt geloof ik niet dat ze geen klimgeit maar een fret is
Ze klimt werkelijk overal bovenop! Gisteren zat ze zelfs bovenop een van de gitaren
Ze klimt langs de stoelen omhoog en zo op tafel, of via de poef op het dressoir. Balletjes verstopt ze het liefst helemaal achter/onder de kasten en kijkt me dan heel zielig aan. Van de week was ze op de wasmand geklommen (zo'n hoge roestvrijstalen geval met gaatjes, dus ze klom er gewoon langs omhoog) maar ze kon er niet meer af. Dan kijkt ze me bijna boos aan, alsof het mijn schuld is Lekker ding
Hij kroop in zijn carrier, die staat nog in de kamer, en ging daar lekker liggen, op zijn rug, kop naar buiten en poten in de lucht En hij heeft goed zijn brokkenpapjes gegeten!
Ik vind het in de winter wel ongezellig dat ze buiten zitten en daarom haal ik ze nu wat vaker naar binnen, als het temperatuur verschil niet te groot is (dus kachel uit!)
Ben heeft het tot nu toe niet benauwd gehad maar Merel heeft er mogelijk wel last van. Dus we kijken het aan.
BiBi begrijpt geloof ik niet dat ze geen klimgeit maar een fret is
Ze klimt werkelijk overal bovenop! Gisteren zat ze zelfs bovenop een van de gitaren
Ze klimt langs de stoelen omhoog en zo op tafel, of via de poef op het dressoir. Balletjes verstopt ze het liefst helemaal achter/onder de kasten en kijkt me dan heel zielig aan. Van de week was ze op de wasmand geklommen (zo'n hoge roestvrijstalen geval met gaatjes, dus ze klom er gewoon langs omhoog) maar ze kon er niet meer af. Dan kijkt ze me bijna boos aan, alsof het mijn schuld is Lekker ding
Klimgeit is volgens mij tevens de benaming voor een vrouwelijke fret.
Of 'Lekker ding'
Of beiden
Heerlijk hoor als je ze even binnen kunt halen voor wat exstra aandacht.
Heerlijk hoor als je ze even binnen kunt halen voor wat exstra aandacht.