Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Je verwoord het erg goed Minka
Beterschap met Mila
Beterschap met Mila
Ze laat het niet toe, maar Hanneke had een tip smeer iets lekkers op het tuutje. Dus ik smeer een beetje waltham op het tuutje en als ze met er neus bijna erbij is spray ik. Als er maar iets binnenkomt. Het hoeft niet in de neus.Amaris schreef:Bibi vond de neusspray 3 keer niks, dus dat Mila het toelaat vind ik vrijwel een wonder!
Oh echt? Haha, wat een truuk! Maar daar trapt ze toch niet telkens in toch?
Het lijkt mij ook dat je die truc maar twee keer hoeft te doen.
Bibi deed dat 2 keer met boter, daarna rook ze boter en dacht ze: ja dag! dan spray je weer die zooi in mijn snoet! Ze draaide mooi haar kont Mila zal vast ook op een gegeven momenten denken; 1 en 1 is 2, weg met die spray. Dat is het de Waltham niet waard, een neus vol zooi.
(kan ze ook geen ongelijk geven, haha!)
(kan ze ook geen ongelijk geven, haha!)
Het wordt lastiger momenteel en het wordt meer het op goed geluk effect. Als de oogcreme er nu op zit dan hou ik haar vast zodat ze wel haar oogje open doet, zodat de creme in het oogje komt, want als ik haar loslaat dan veegt ze haar oogje af met alle stoffen dingen die ze tegen komt.
Heb je het idee dat de oog crème verbetering geeft?
Ja, ze kijkt me niet mee met één oog aan. Wel heeft ze er nog wel last van het oogje, maar ik heb wel het idee dat de oogcrème helpt.
Oh mooi zo, ben toch wel benieuwd hoe ze zomaar aan zo'n knijp oogje is gekomen die malle meid.
Nog wat foto's gemaakt voor de winter start
Hieronder haar rechteroogje wat dicht:
Klimmen geen probleem voor Mila.
Hieronder haar rechteroogje wat dicht:
Klimmen geen probleem voor Mila.
Mooie plaatjes weer hoor.
Ik moet wel lachen om die foto met dat knijpoogje. Alsof ze zeggen wil: 'Kijk maar uit jij want ik heb je op de korrel'
Lekker ding hoor!
Lekker ding hoor!
Mooie foto's zeg!
Mooie foto's
Ze is zo'n mooie meid
Wordt er niet minder mooi op!
Ik ben dankzij de oogdruppels en de neusspray het winterproces van Mila aan het versnellen. Mila kijkt me vanuit de buis me aan ja wat moet je van me. Ik blijf zitten waar ik zit en verroer me niet. Als ik met mijn hand richting Mila ga, dan is ze helemaal verdwenen.
Maar gelukkig is er nog altijd Waltham.
Na de Waltham, de neusspray en oogdruppel negeert ze me totaal. Ze kijkt me aan van ik vind je nu al helemaal totaal niet leuk en lief meer. Spelen doe ik wel met de plantjes en in de buizen, maar echt niet me jou joh. Over mijn lijk dat je me mag aanraken. Ik ga lekker buiten spelen en als je ook buiten gaat spelen, dan ga ik weer binnen spelen.
Dat worden nu dus 6 rustige maanden voor me met een maand vervroegd dankzij de oorspoeling.
Maar gelukkig is er nog altijd Waltham.
Na de Waltham, de neusspray en oogdruppel negeert ze me totaal. Ze kijkt me aan van ik vind je nu al helemaal totaal niet leuk en lief meer. Spelen doe ik wel met de plantjes en in de buizen, maar echt niet me jou joh. Over mijn lijk dat je me mag aanraken. Ik ga lekker buiten spelen en als je ook buiten gaat spelen, dan ga ik weer binnen spelen.
Dat worden nu dus 6 rustige maanden voor me met een maand vervroegd dankzij de oorspoeling.
Ik blijf het zeer apart vinden hoe ze reageert op het seizoen. Maar gelukkig heb jij het goed in de gaten en respecteer je haar gedrag. Ze kan er zelf natuurlijk niks aan doen maar door haar te laten zijn zoals ze wil zijn, prima
Mee eens. Super hoor zoals jij je aan haar aanpast Minka!
Ze heeft inderdaad mazzel dat je zo met haar kunt lezen en schrijven. Maar ik moet er toch ook wel om grinniken eerlijk gezegd.