Mila (deel 3)
Re: Mila (deel 3)
Dat jojoen dat ken ik ook bij mila en bij mij. alleen ik ben al 9 kilo kwijt en mila heeft er 70 gram erbij. Het verschil moet er zijn.
Nu mag mila wel wat vetjes hebben aangezien ze in de garage zit zonder verwarming.
Nu mag mila wel wat vetjes hebben aangezien ze in de garage zit zonder verwarming.
Even off topic: Goed zeg dat je 9 kilo kwijt bent
Dank je Karen, nog 1 kilo te gaan.
Mila gaat ook goed Ze weegt nu 970 gram tov vorig jaar 950 gram ongeveer. Ze is dus wat afgevallen want ze woog vorige week 1 kilo.
Verders niets te melden alleen dat ik nu echt een slaafje ben poepruimen en eten geven en verder sta ik bij Mila in de negeer stand. Ja dan ga ik maar weer netflixen.
Mila gaat ook goed Ze weegt nu 970 gram tov vorig jaar 950 gram ongeveer. Ze is dus wat afgevallen want ze woog vorige week 1 kilo.
Verders niets te melden alleen dat ik nu echt een slaafje ben poepruimen en eten geven en verder sta ik bij Mila in de negeer stand. Ja dan ga ik maar weer netflixen.
Hahaha, je hebt het maar zwaar.
En super hoor dat het je zo lukt af te vallen, doe ik je helaas niet na.
En super hoor dat het je zo lukt af te vallen, doe ik je helaas niet na.
Knap Minka! En nog maar 1 te gaan, bijna bereikt dus zelfs al . Easy peasy dat laatste beetje!
Klinkt heel goed de gewichtjes van Mila. En in de winter Mila zal wel nooit verandering komen
Klinkt heel goed de gewichtjes van Mila. En in de winter Mila zal wel nooit verandering komen
Nee, Mila zal niet meer veranderen. Er zijn ook voordelen. Ik zat nog in de eerste 2 jaar met Snowboats, handschoenen en een ski jas bij haar om niet te bevriezen. Nu is dat niet meer nodig omdat ik al voor de bevriestijd door Mila ben weg gepest.
ja zo kun je het ook bekijken. Zo zit ik idd nog wel bij ze in de winter en dat is best koud
Hahahaha, elk nadeel heeft z'n voordeel.
Haha, je moet er wat voor over hebben
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mila is best apart
Eigenwijze Mila
Zo ik ben in shock. Ik had Mila eten gegeven en was wat oud papier in de kliko aan het gooien. Daarna eventjes checken bij Mila en ze stond voor de deur. Ik ben dus naar binnen gegaan en ben op het speelkleed gaan zitten met het idee dat ze haar kontje wel zou omdraaien en zou verdwijnen in haar tunnels. Er gebeurde iets anders. Mevrouw wilde spelen. Ja dat hoef je aan mij geen 2e keer te vragen en we hebben heerlijk gespeeld samen.
Ik wilde haar nageltjes nog knippen maar dat doe ik vanmiddag wel, want anders was ze weer boos op me en ik wilde het leuk afsluiten met Mila.
Ik wilde haar nageltjes nog knippen maar dat doe ik vanmiddag wel, want anders was ze weer boos op me en ik wilde het leuk afsluiten met Mila.
Heerlijk! Gelijk aanpakken die hap en driedubbel van genieten
ik zie het helemaal voor me! Zeker even het wachten met nageltjes waard.
Misschien had ze door dat je haar nagels wilde knippen
Maar ik zou dan ook niet met een negatieve associatie afsluiten inderdaad.
Maar ik zou dan ook niet met een negatieve associatie afsluiten inderdaad.
Dat was dus onverwachts even heerlijk genieten.
Dit kunnen jullie van me verwachten qua foto's tot ongeveer maart Haar vacht is lekker vol daarom lijkt ze zo gevuld. Ze heeft nu weer langere haren. Ze doet het goed op de Ziwipeak dus dat blijf ik nu geven en meng het niet met andere merken.
Lekkere stevige dame.