Jullie zijn echt heel lief, haal er echt veel steun uit als ik het even niet meer zie zitten.
Elke keer als ik denk "dit is het..nu is het afgelopen, het gaat nu zo slecht, nu moet de stekker er uit" en ik mail Hanneke dan heeft hij weer een opleving en gaat het weer een tijdje goed...op die momenten twijfel ik zo enorm aan mezelf en of ik het niet allemaal overdrijf..
Ik geef hem nu wat vaker Cerenia want hij leeft er echt van op, zonder Cerenia zie je hem per dag iets slechter worden.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn hier 2 foto's van de dingen die hij doet als hij zich echt slecht voelt (kauwen op de rand van zijn poepbak en zijn speelbuis).
Die poepbak is al een tijdje en in het begin wist ik echt niet waar het door kwam..ik dacht zijn nageltjes..totdat ik hem er dus op betrapte dat hij er als een gek op aan het bijten was..ik heb dit dus weken lang niet geweten..hij deed het nooit als ik in de buurt was.
De speelbuis is iets recents (na Cerenia hield hij hier mee op)
Vandaag hebben we Hanneke aan de telefoon gehad en het een en ander besproken, over een weekje of 2 moeten we met Freddy op controle en dan nemen we Shiro ook mee om te kijken hoe of wat (geen inslaap afspraak tot op heden..)
Op facebook lees ik niet zo veel meer mee..het lijkt soms wel of de groep mensen die niet in deze ziekte gelooft steeds groter wordt..en het doet echt fucking veel pijn als ze roepen "mijn fret is kerngezond, mijn fret heeft nergens last van.." op zo'n maniertje alsof wij(ik) me een hoop inbeelden en fretten gewoon 'ziek' kijken..ja doei..
Ik wens geen een beestje dit toe maar soms denk ik wel eens "neem jij Shiro effe een maandje over..en dan praten we nog wel eens"..