Mila (deel 3)
Re: Mila (deel 3)
Wat is ze mooi!!!
Ze ziet er super uit hoor!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mooie zachte vacht zo te zien!
Ja vacht is super zacht en heelijk knuffelbaar (Mila heeft een andere gedachte over knuffelen)
- Helen
- Contacteer:
Wahahaha! Ja... knuffelen vooral met de tandjes
Het interesseert Mila allemaal geen reet, zie de hoop bladeren die ik ter verrijking in haar villa heb gelegd.
Gaat lekker haar eigen gang zo te zien Wel jammer voor je dat ze je niet interessant vind op dit moment.
Buizen zijn gewoon veeeeeeel leuker
- Helen
- Contacteer:
Die kop ook van haar wahahaha!
Ze doet toch echt alsof ik er niet ben.
...en kijk haar eens zuchten als ze naar de camera kijkt
- Helen
- Contacteer:
Nou echt hè! Minka je bent gewoon "lucht" voor haar
Niet alleen op de veilig :-p
Niet alleen op de veilig :-p
Niet normaal toch, ik dacht ookKaren schreef:...en kijk haar eens zuchten als ze naar de camera kijkt
Ik weet het. Het was echt zo'n luchtig dagje.Helen schreef:Nou echt hè! Minka je bent gewoon "lucht" voor haar
Niet alleen op de veiling :-p
- Helen
- Contacteer:
Hahahaha! Ik heb met je te doen hoor muwahaha!
Vandaag met Mila naar Hanneke geweest. Ik vertrouwde het niet.
Traanoogje, likken mondje, afvegen bekje, anaalklieren en moeilijk kijken. Anderhalve week geleden weigerde ze zelfs de blikkenbrij 4 dagen, maar na 4 dagen ging ze het weer eten na 4 dagen waltham.
Hanneke heeft haar onderzocht. Mila liet het knijp onderzoek goed toe en haar buik was soepeler geworden ter vergelijking van de vorige keer. Dus dat was verbeterd zelfs. Wel gevoelig op de nieren maar dat verandert niet meer.
Bloed en urine onderzoek was ook goed. Een albumine van 33 net als de vorige keer.
Waarschijnlijk toch een virus en nu 4 weken synolux.
Wel Hanneke duidelijk gemaakt was mijn gedachte zijn wat betreft Mila. Ze heeft een chronische aandoening dus dat blijft altijd meespelen. Ze mag niet teveel misselijk of pijn aan haar oren hebben. Hanneke gaf aan dat ze daar nog veel te goed voor is. Mila is dus weer mee naar huis. Ik had me eerlijk gezegd op iets anders voorbereid.
Bloedprikken bij Mila ging moeilijk ivm haar vetlaag zei Hanneke. Waarop ik antwoordde ze moest toch aankomen van je.
Traanoogje, likken mondje, afvegen bekje, anaalklieren en moeilijk kijken. Anderhalve week geleden weigerde ze zelfs de blikkenbrij 4 dagen, maar na 4 dagen ging ze het weer eten na 4 dagen waltham.
Hanneke heeft haar onderzocht. Mila liet het knijp onderzoek goed toe en haar buik was soepeler geworden ter vergelijking van de vorige keer. Dus dat was verbeterd zelfs. Wel gevoelig op de nieren maar dat verandert niet meer.
Bloed en urine onderzoek was ook goed. Een albumine van 33 net als de vorige keer.
Waarschijnlijk toch een virus en nu 4 weken synolux.
Wel Hanneke duidelijk gemaakt was mijn gedachte zijn wat betreft Mila. Ze heeft een chronische aandoening dus dat blijft altijd meespelen. Ze mag niet teveel misselijk of pijn aan haar oren hebben. Hanneke gaf aan dat ze daar nog veel te goed voor is. Mila is dus weer mee naar huis. Ik had me eerlijk gezegd op iets anders voorbereid.
Bloedprikken bij Mila ging moeilijk ivm haar vetlaag zei Hanneke. Waarop ik antwoordde ze moest toch aankomen van je.
Oei, gelukkig is het beter met Mila dan je dacht. Natuurlijk blijft ze een zorgendame maar voor nu klinkt het niet verkeerd
Hopelijk gaat het na de kuur beter met haar
Hopelijk gaat het na de kuur beter met haar
Ja dat klinkt toch zeer positief al met al. Maar als ze niet eten heb ik zelf ook snel een doemscenario in mijn hoofd. Gelukkig wil het ook nog weleens meevallen.
Oh, ik was ook even bang voor slecht nieuws maar gelukkig viel het allemaal mee. En een buitenfret mag best wel wat extra spekkies hebben hoor.
Gelukkig valt het mee!
Mooi dat het meeviel met haar!