Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
Lieve Flash, klein harig monstertje
We gaan je ongelofelijk missen, maar jij hebt nu geen pijn meer
Je bent vrij en zal spelen op de regenboogbrug met de andere fretjes
Voor altijd in ons
We gaan je ongelofelijk missen, maar jij hebt nu geen pijn meer
Je bent vrij en zal spelen op de regenboogbrug met de andere fretjes
Voor altijd in ons
Shit, shit, shit...… Houd dit dat nooit op?
Heel veel sterkte Yvonne en Ben. Flash heeft een mooi maar te kort leven bij jullie gehad en ik ben blij dat wij een tijd terug Flash hebben mogen ontmoeten. Wat een heerlijk ding.... Dikke knuf lieverds!!
Heel veel sterkte Yvonne en Ben. Flash heeft een mooi maar te kort leven bij jullie gehad en ik ben blij dat wij een tijd terug Flash hebben mogen ontmoeten. Wat een heerlijk ding.... Dikke knuf lieverds!!
- yvonne
Iedereen bedankt voor de lieve reacties, zowel hier als prive.
Het steunt ons echt in dit grote verdriet.
Hanneke stond ook voor de volle 100% achter onze beslissing. Niet dat dat doorslaggevend is, maar het helpt wel mee omdat we weten dat we de juiste beslissing gemaakt hebben. We gaan hem vreselijk missen maar het geeft wel troost dat hij nu vrij is van pijn en ellende. Het idee om nu (voorlopig) fretloos door het leven te moeten valt mij ook erg zwaar.
Vanavond hebben wij Flash gecremeerd. We hebben hem zelf in de oven gelgd en gewacht totdat het klaar was, de as meteen weer mee naar huis genomen. Het klinkt misschien luguber, maar voor ons is dit de manier om het goed af te sluiten. En ook om zekerheid te hebben, dat wij ons eigen Flash mee naar huis nemen. Zijn as zit nu in een asbusje totdat het urntje klaar is. Mijn vader gaat dat maken, net zoals hij voor onze BiBi heeft gedaan.
Het steunt ons echt in dit grote verdriet.
Hanneke stond ook voor de volle 100% achter onze beslissing. Niet dat dat doorslaggevend is, maar het helpt wel mee omdat we weten dat we de juiste beslissing gemaakt hebben. We gaan hem vreselijk missen maar het geeft wel troost dat hij nu vrij is van pijn en ellende. Het idee om nu (voorlopig) fretloos door het leven te moeten valt mij ook erg zwaar.
Vanavond hebben wij Flash gecremeerd. We hebben hem zelf in de oven gelgd en gewacht totdat het klaar was, de as meteen weer mee naar huis genomen. Het klinkt misschien luguber, maar voor ons is dit de manier om het goed af te sluiten. En ook om zekerheid te hebben, dat wij ons eigen Flash mee naar huis nemen. Zijn as zit nu in een asbusje totdat het urntje klaar is. Mijn vader gaat dat maken, net zoals hij voor onze BiBi heeft gedaan.
Ik herken het helemaal. Wetende dat je de juiste beslissing heb gemaakt, geeft een gevoel van troost.
Het fret loze leven zal niet makkelijk zijn. Het zit in je bloed om een fretten baasje te zijn.
Nogmaals heel veel sterkte.
Het fret loze leven zal niet makkelijk zijn. Het zit in je bloed om een fretten baasje te zijn.
Nogmaals heel veel sterkte.
Ook hier wens ik jullie heel veel sterkte met het verlies van Flash.
Jullie hebben de juiste keuze voor hem gemaakt en ondanks het grote verdriet geeft dat ook rust en vrede...het maakt het verdriet alleen niet minder.
Heel fijn als je zo'n crematorium in de buurt hebt. Wij moeten ze achterlaten en dat is erg naar.
Dikke knuffel, ook van Rui
Jullie hebben de juiste keuze voor hem gemaakt en ondanks het grote verdriet geeft dat ook rust en vrede...het maakt het verdriet alleen niet minder.
Heel fijn als je zo'n crematorium in de buurt hebt. Wij moeten ze achterlaten en dat is erg naar.
Dikke knuffel, ook van Rui
- yvonne
Oh dat lijkt me ook heel naar Karen als je je beestjes moet achterlaten
Er komt een mooi gedenkplekje voor mijn 4 fretjes op het wandbord van Kick.
Het hangt al in de kamer maar het is nog niet helemaal klaar.
Er komt een mooi gedenkplekje voor mijn 4 fretjes op het wandbord van Kick.
Het hangt al in de kamer maar het is nog niet helemaal klaar.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Lief van je vader dat hij weer een urntje maakt voor je
Hij is weer thuis nu en nee ik vind dat niet luguber, verre van zelfs.
Iedereen doet het op zijn/haar eigen manier.
Nou Karen, niet meer mee terug krijgen is heel naar.
Het afsluiten is dan zo moeilijk lijkt me
Hij is weer thuis nu en nee ik vind dat niet luguber, verre van zelfs.
Iedereen doet het op zijn/haar eigen manier.
Nou Karen, niet meer mee terug krijgen is heel naar.
Dat heb ik niet goed verwoord....ik krijg ze uiteraard wel terug, maar pas na een paar dagen.Helen schreef:Nou Karen, niet meer mee terug krijgen is heel naar.
Lief van je vader om weer een urntje te maken. Het wordt vast weer heel fraai!