Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc, Wousje en Goliath
Wat een lekker dingske
Zo'n lief klein poppetje
Vanmiddag met Goliath de tuin in geweest, maar eer dat meneertje wakker werd, dat had heel wat voeten in aarde.
Meneertje droomde liever verder......
Meneertje droomde liever verder......
Wat een heerlijk ventje! Eerst lekker rekken en strekken en dan op pad!
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
hahaha, ik mis de foto dat je eerst nog in de nek moet kriebelen, voordat hij zijn bed uit komt
Ziet er goed uit, da menneke
Ziet er goed uit, da menneke
hij is zo leukkkkkk
Oohhhhh, wat een heerlijkheid is hij toch!
Hahaha, heerlijke luilak ....maar als hij dan eindelijk in de benen is, heb je ook wat
Dat kun je wel zeggen Karen, hij was buiten zo gek als een toeter. Hoorde elk geluidje en wilde er meteen op af.
Vandaag gaan we weer naar buiten, ik ben benieuwd of hij dan weer zo enthousiast doet.
Het moet er nu toch maar eens van komen een buitenren voor de frettels.....
Vandaag gaan we weer naar buiten, ik ben benieuwd of hij dan weer zo enthousiast doet.
Het moet er nu toch maar eens van komen een buitenren voor de frettels.....
Heerlijke luilak
Wat een leuke foto's van het lekkere manneke
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat is ie toch leuk
Het is dat James de frettenliefde van mijn leven is maar anders zou ik spontaan tot over mijn oren verliefd kunnen worden op Gool....
Doe gerust hoor, dat zijn we allemaal hier
Haha inderdaad, Gool is onze vraagbaak mascotte.
Ja hoor, Gool trekt volle zalen, en iedereen is en blijft welkom, ik ben er trots op dat hij de mascotte is van de Frettenvraagbaak.
Hij kan het hebben hoor, zoveel liefde ! Hij heb een groot hart.....
Hij kan het hebben hoor, zoveel liefde ! Hij heb een groot hart.....
Hahaha....Gool is gewoon GROOTs
Wat voor kleur is Gool eigenlijk? Zijn kleur lijkt erg op die van James maar die is iets grijzer. De standaard kleuren heb ik onder de knie maar dit (en ook james) vind ik moeilijk.
Goliath heeft veel kleuren, wij hebben er ons hoofd al eens over gebroken hier met de frettenluitjes wat hij nu precies is..... Karen heeft dat een keer goed omschreven, ik ben het alweer kwijt hoor, hij valt in ieder geval onder de specials....
Hij is erg mooi van kleur, is leuk getekend, natuurlijk niet de standaard kleuren wildkleur, albino of sandy, die wel wat meer zekerheid bieden voor de gezondheid. maar ja, Gool was er nu eenmaal en was nog jong, en ik was meteen helemaal verliefd op hem, ik heb ook helemaal niet naar de kleur gekeken.
Ik was al enige tijd op zoek naar een wat grotere fret, totdat Marjan me de tip gaf dat er een behoorlijke knaap in de opvang in Bergen op Zoom zat. Ik er natuurlijk meteen heen want zijn naam beloofde ook al heel wat, en inderdaad was ik meteen om, ik heb hem toen ook meteen meegenomen.
Hij zat er pas daar in de opvang, stonk aan alle kanten, was vies vet en kon wel een wasbeurtje gebruiken.
Pas na wat dagen kwam de kleur tevoorschijn.....
Hier wat foto's, kun je zijn kleur beter op zien..... deze winter heeft hij een echte berevacht hoor, tsjonge dat moet er straks ook weer allemaal vanaf.....
Hij is erg mooi van kleur, is leuk getekend, natuurlijk niet de standaard kleuren wildkleur, albino of sandy, die wel wat meer zekerheid bieden voor de gezondheid. maar ja, Gool was er nu eenmaal en was nog jong, en ik was meteen helemaal verliefd op hem, ik heb ook helemaal niet naar de kleur gekeken.
Ik was al enige tijd op zoek naar een wat grotere fret, totdat Marjan me de tip gaf dat er een behoorlijke knaap in de opvang in Bergen op Zoom zat. Ik er natuurlijk meteen heen want zijn naam beloofde ook al heel wat, en inderdaad was ik meteen om, ik heb hem toen ook meteen meegenomen.
Hij zat er pas daar in de opvang, stonk aan alle kanten, was vies vet en kon wel een wasbeurtje gebruiken.
Pas na wat dagen kwam de kleur tevoorschijn.....
Hier wat foto's, kun je zijn kleur beter op zien..... deze winter heeft hij een echte berevacht hoor, tsjonge dat moet er straks ook weer allemaal vanaf.....
Hij is mooi! Ik zal ook een goede foto van James maken. Misschien weten jullie hier zijn kleur.
Julie weten allemaal precies wat de fretten wegen.... Ik doe dat een beetje op gevoel. Misschien een goed idee om een weegschaal te bestellen want ik heb echt geen flauw idee wat mijn monsters precies wegen. Misschien komt dat omdat ik zelf zo'n bloedhekel aan de weegschaal heb
Julie weten allemaal precies wat de fretten wegen.... Ik doe dat een beetje op gevoel. Misschien een goed idee om een weegschaal te bestellen want ik heb echt geen flauw idee wat mijn monsters precies wegen. Misschien komt dat omdat ik zelf zo'n bloedhekel aan de weegschaal heb