Blackie en Witte
Re: Blackie en Witte
Esther dat je het toch allemaal voor elkaar krijgt zo'n reis voor je. Dat je total loss was of nog bent, dat kan ik wel goed begrijpen.
Al met al toch niet slecht allemaal.
Al met al toch niet slecht allemaal.
Ik vind het ook knap dat je het toch zo voor elkaar krijgt! En dat je kapot bent kan ik me ook heel goed voorstellen.. Gelukkig woon je niet zo erg ver van Hanneke vandaan.. Je moet er toch niet aan denken dat je net zo'n reis als ik moet maken op die manier..
Fijn dat het toch alles bij elkaar best goed gaat met Blackie en Witte!
Heb je ze eigenlijk nog wel eens gestoomd met kamille-thee zoals ik een keer zei? Liva heeft de laatste tijd ook constant last van haar keeltje, ondanks dat ze Polaramine krijgt.. Nu vanmorgen heb ik haar maar gestoomd met de kamille-thee en ik heb haar niet meer gehoord vandaag..
Fijn dat het toch alles bij elkaar best goed gaat met Blackie en Witte!
Heb je ze eigenlijk nog wel eens gestoomd met kamille-thee zoals ik een keer zei? Liva heeft de laatste tijd ook constant last van haar keeltje, ondanks dat ze Polaramine krijgt.. Nu vanmorgen heb ik haar maar gestoomd met de kamille-thee en ik heb haar niet meer gehoord vandaag..
Ik heb echt respect voor hoe je het allemaal doet Esther! Gelukkig woon je niet ver, maar zo'n ritje put jou dus echt helemaal uit.
Gelukkig gaat het best goed met Blackie en Witte. Ze komen er vast wel bovenop, met jou goede zorgen.
Gelukkig gaat het best goed met Blackie en Witte. Ze komen er vast wel bovenop, met jou goede zorgen.
Ik hoop dat je ondertussen alweer wat bij gekomen bent van de reis. Toch wel naar dat het er zo inhakt
Merk je al iets van de Veraflox?
Merk je al iets van de Veraflox?
Ik denk zelf dat ik nog van alles makkelijk kan, maar mijn lichaam laat me dan toch weer weten dat dat helaas niet meer het geval is!
De Veraflox werkt bij Blackie ontzettend goed-> Ik heb haar tot nu toe niet meer horen hoesten
En ik heb inderdaad met kamille thee gestoomd Mariël, en haar ook meegenomen op de douche om ''gewoon'' te stomen.
Bij Witte werkt de Ommaprezole in de zin dat ik haar de gekke geluidjes niet meer hoor maken.
En ze had geknarsetand en dat heeft ze niet meer gedaan , wel blijft ze met haar kop schuren na en tijdens het eten.
Hanneke denkt dat dat aan haar maagje ligt, maar als je haar dan weer eten geeft eet ze toch lekker door
Ze reageert ook totaal niet op palpatie van de maag.
Maar hoe dan ook: Elke avond is het hier gekkenhuis met de 2 tantes want ze spelen wat af
De 1 nog gekker dan de ander
De Veraflox werkt bij Blackie ontzettend goed-> Ik heb haar tot nu toe niet meer horen hoesten
En ik heb inderdaad met kamille thee gestoomd Mariël, en haar ook meegenomen op de douche om ''gewoon'' te stomen.
Bij Witte werkt de Ommaprezole in de zin dat ik haar de gekke geluidjes niet meer hoor maken.
En ze had geknarsetand en dat heeft ze niet meer gedaan , wel blijft ze met haar kop schuren na en tijdens het eten.
Hanneke denkt dat dat aan haar maagje ligt, maar als je haar dan weer eten geeft eet ze toch lekker door
Ze reageert ook totaal niet op palpatie van de maag.
Maar hoe dan ook: Elke avond is het hier gekkenhuis met de 2 tantes want ze spelen wat af
De 1 nog gekker dan de ander
Je bedoelt met kop schuren dat ze haar bek afveegt na het eten? Want dat doen onze fretten altijd na het eten van nat voedsel zoals brokkenbrij of waltham. En dat heeft naar mijn mening niets met misselijkheid of maagproblemen te maken.
Maar niet tijdens het eten zoals Esther zegt...
@ Marjan: Ze heeft het heel lang alleen na het eten gedaan en toen zei Hanneke al dat dat iets met haar maag te maken had.
Maar ik geloofde dat niet echt omdat ze totaal niet gevoelig was op de maag en omdat ze ook erg graag eet.
Ik dacht eerder dat het met de MOO te maken had.
Maar nu ze het ook al tijdens het eten doet , ben ik toch maar Hanneke's mening gaan volgen door haar omaprezole te gaan geven.
Dat kan in principe geen kwaad (dacht ik)
Maar wat ik wel vreemd vind, is dat ze altijd wil eten, ook als ze met haar kopje aan het schuren is
Ik dacht dat een fretje dat het aan haar maag heeft dat niet zou doen?
Maar dit is dan ook de 1e fret die een mogelijk maagprobleem heeft en ik heb er dus geen ervaring mee en wil dat eigenlijk ook wel zo houden
Maar ik geloofde dat niet echt omdat ze totaal niet gevoelig was op de maag en omdat ze ook erg graag eet.
Ik dacht eerder dat het met de MOO te maken had.
Maar nu ze het ook al tijdens het eten doet , ben ik toch maar Hanneke's mening gaan volgen door haar omaprezole te gaan geven.
Dat kan in principe geen kwaad (dacht ik)
Maar wat ik wel vreemd vind, is dat ze altijd wil eten, ook als ze met haar kopje aan het schuren is
Ik dacht dat een fretje dat het aan haar maag heeft dat niet zou doen?
Maar dit is dan ook de 1e fret die een mogelijk maagprobleem heeft en ik heb er dus geen ervaring mee en wil dat eigenlijk ook wel zo houden
Ze kunnen hun misselijkheid ook weg eten. Wanneer ze hier wel eens misselijk zijn geef ik ze juist wat waltham en daarna is het geslik of gekuch dan weg. Niet eten zullen ze ook alleen maar doen wanneer ze strontmisselijk zijn of pijn in hun maag hebben. Dus het gewoon eten sluit misselijkheid niet uit.
Oké dat is goed om te weten Marjan!
Ik heb sinds kort een nieuwe 2e handse bank.
En ja hoor er zat aan de onderkant een klein gaatje, en nu vindt Witte het leuk om daar af en toe te gaan liggen
Maar ze slaapt door als ze moet eten en komt dan ook niet.
Maar Blackie hielp me gisteren door haar zus te gaan halen (of was het toeval )
In ieder geval kwam ze aangezet met Witte die ik toen meteen eten kon geven
Gelukkig heeft Blackie weinig tot geen interesse om onder in de bank te gaan liggen.
En Witte ligt gelukkig wel het merendeel van de dag naast me op de bank.
En ja hoor er zat aan de onderkant een klein gaatje, en nu vindt Witte het leuk om daar af en toe te gaan liggen
Maar ze slaapt door als ze moet eten en komt dan ook niet.
Maar Blackie hielp me gisteren door haar zus te gaan halen (of was het toeval )
In ieder geval kwam ze aangezet met Witte die ik toen meteen eten kon geven
Gelukkig heeft Blackie weinig tot geen interesse om onder in de bank te gaan liggen.
En Witte ligt gelukkig wel het merendeel van de dag naast me op de bank.
Ja daar kun je op wachten natuurlijk. Wij hebben toen een stuk dik katoen onder de bank geniet en toen was het feest over.
Witte denkt ik verstop me daar en hoopt dat je haar vergeet, kan ze 's avonds lekker rondscharrelen.
Boefje!
Oh...zoiets hebben ze ook meteen in de gaten hè, die rakkers
Volgens mij kunnen ze gedachten lezen:
Baasje denkt: "Niet daarheen... Niet daarheen..."
Fret denkt: "Hé daar moet iets leuks zijn! Laat ik daarheen gaan!"
Baasje denkt: "Niet daarheen... Niet daarheen..."
Fret denkt: "Hé daar moet iets leuks zijn! Laat ik daarheen gaan!"
Zoooooooo herkenbaar
Hoe gaat het eigenlijk met jou twee meiden Esther?