Jessie
Re: Jessie & Lexie
Ik hoop ook dat het niet chronisch is, die oortjes weer.......hopelijk slaan de medicijnen goed aan !
Over Lexie wat betere berichten, dat heeft wat tijd nodig.
Beterschap voor Jessie !!
Over Lexie wat betere berichten, dat heeft wat tijd nodig.
Beterschap voor Jessie !!
Balen voor Jessie
Ze is gelukkig nog jong dus krachtig genoeg hopelijk om het weer te boven te komen, je bent er ook snel bij dus wie weet blijft de schade beperkt.
Maar ik snap dat het je in negatieve zin is overvallen zulk nieuws, waardeloos hoor.
Maar ik snap dat het je in negatieve zin is overvallen zulk nieuws, waardeloos hoor.
Och gut ik ging net verse muizen klaar maken voor Lexie.. Jess zat me echt aan te kijken 'Ja en ik dan? Ik wil ook'
Vanochtend ging de medicatie heel moeilijk, ze voelde zich misselijk maar uiteindelijk wel alles binnen gekregen. Vanavond ging al een stuk beter, half bakje leeg gegeten en de rest was voor Lexie.
Voor de nacht heeft ze een nieuw schaaltje waltham, al verwacht ik dat die omgegooid word
Vanochtend ging de medicatie heel moeilijk, ze voelde zich misselijk maar uiteindelijk wel alles binnen gekregen. Vanavond ging al een stuk beter, half bakje leeg gegeten en de rest was voor Lexie.
Voor de nacht heeft ze een nieuw schaaltje waltham, al verwacht ik dat die omgegooid word
Ja dat is sneu, ik hoop maar dat ze snel weer aan de prooi mag want het is een drama om ze dat te moeten onthouden.
Ja, dat is helemaal sneu. Arme Jessie, ziet zo de muizen aan haar neus voorbij gaan
Hopelijk knapt ze snel op en mag zij ook weer lekkers. Ik neem aan als blijkt dat het goed gaat zij ook weer op muis gaat in ieder geval?
Hopelijk knapt ze snel op en mag zij ook weer lekkers. Ik neem aan als blijkt dat het goed gaat zij ook weer op muis gaat in ieder geval?
Agossie Jessie, dit is inderdaad niet leuk voor haar maar ook voor jou. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over.
Voor Lexie heb ik ook een setje gemaakt, die kleine heeft in haar jonge leventje al heel wat te verduren gehad en ik vind het super dat je haar zo liefdevol hebt opgenomen ondanks dat een tweede fret waarschijnlijk niet echt de bedoeling was.
Dus deze roze slaapset komt jou kant op komende week.
Dus deze roze slaapset komt jou kant op komende week.
Wat lief van je Marjan!
Daar gaat de kleine stuiterbal heel blij mee zijn.
Lexie heeft de kolder in de kop en last van het implantaat, race fret ten top
Ook Jess ging gister even helemaal uit haar dak, savonds voelt ze zich duidelijk beter dan sochtends.
Dinsdag maar weer eens met Hanneke bellen, die Veraflox is nog niet echt wat zo te merken.
Vanochtend met iets overtuigingskracht de medicatie er wel in gekregen.
Voor nu zit ze 100% op waltham, het gevecht om de brokkenpap kan ze nu echt niet erbij hebben.
Daar gaat de kleine stuiterbal heel blij mee zijn.
Lexie heeft de kolder in de kop en last van het implantaat, race fret ten top
Ook Jess ging gister even helemaal uit haar dak, savonds voelt ze zich duidelijk beter dan sochtends.
Dinsdag maar weer eens met Hanneke bellen, die Veraflox is nog niet echt wat zo te merken.
Vanochtend met iets overtuigingskracht de medicatie er wel in gekregen.
Voor nu zit ze 100% op waltham, het gevecht om de brokkenpap kan ze nu echt niet erbij hebben.
Nee precies, geen onnodige stress veroorzaken hoor en waltham mag best een keer wanneer ze even zielig zijn.
Arme ding moet haar muizen al laten staan, dus ik zeg; ze verdient een waltham dieet nu ze ziek is!
En zo blij dat Lexie lekker gaat! Dadelijk met haar nieuwe slaapset helemaal natuurlijk
En zo blij dat Lexie lekker gaat! Dadelijk met haar nieuwe slaapset helemaal natuurlijk
Super kado Marjan. Hopelijk gaat ze dat setje niet vies maken met de muizen die Nadine gisteren heeft meegenomen.
Ach dat hoort erbij, hier en daar een rode veeg. Past het niet alleen mooi bij haar roze doppie maar ook bij haar robijnrode oogjes.
Leuk setje! Lief Marjan.
Fijn dat Lexie het zo lekker doet
Ik hoop dat Jessie toch snel weer in haar oude doen is. Walthammies mogen best nu ze zo zielig is en de muisjes haar neus voorbij moet laten gaan!
Fijn dat Lexie het zo lekker doet
Ik hoop dat Jessie toch snel weer in haar oude doen is. Walthammies mogen best nu ze zo zielig is en de muisjes haar neus voorbij moet laten gaan!
Vanaf gister avond ben ik toch maar weer met de Veraflox gestopt, Jess is er duidelijk ziek van. Vanochtend zonder ging het waltham eten al een stuk beter. Eens zien wat Hanneke morgen zegt.
Lexie is een wandelende hormoonbal.
Die schrikt en springt op van ieder geluid en loopt kei hard mokkend door het huis. En ze stinkt
Lexie is een wandelende hormoonbal.
Die schrikt en springt op van ieder geluid en loopt kei hard mokkend door het huis. En ze stinkt
Balen dat ze van de veraflox misselijk wordt. Ik ben benieuwd wat Hanneke zegt.
Voor Lexie moet je maar een wasknijper op je neus zetten.
Voor Lexie moet je maar een wasknijper op je neus zetten.
Ow en ik heb Jess net gewogen, 619gram!
Dat betekend dat de Veraflox omhoog zou mogen.
Eens zien wat Hanneke besluit.
Dat betekend dat de Veraflox omhoog zou mogen.
Eens zien wat Hanneke besluit.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
wat een zorgenkindertjes zijn het toch he!
Hoop dat ze snel opknapt
Hoop dat ze snel opknapt
Balen hoor van de reactie van Jessie. Noury had het ook.
Hihihi, nog even geduld met Lexie dus
Hihihi, nog even geduld met Lexie dus
Balen zeg dat Jessie last heeft van haar oortjes . En dan werken die medicijnen ook nog eens niet lekker mee.
Wel fijn dat het zo goed gaat met Lexie.
Wel fijn dat het zo goed gaat met Lexie.