De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Velen weten het al van facebook, maar ook toch hier nog...
12 April is Bono zeer onverwacht over de regenboogbrug gegaan. Zijn hart was al lange tijd niet al te best en helaas heeft deze het opgegeven net iets over 5 uur. Bono was gelukkig snel gegaan. Moedig als hij was verdiende hij geen lijdensweg.
Hij zou 7 zijn geworden dit jaar, en in mei zou hij hier precies een jaar zijn geweest.
Ondanks intens verdriet op dit moment, ben ik blij dat het voor Bono snel ging en dat hij nu vrij is van zijn vele kwalen. Hij was erg ziek zoals iedereen wist, maar hij genoot nog geweldig van zijn frettige leven. Geen plastic zak was veilig en geen slak kon ongemerkt door zijn verblijf glibberen. Helpen met dweilen was toch wel zijn favoriete bezigheid. Elke dag moest de waterbak toch zeker 3 keer worden leeg geschept met groot plezier.
Ik ben dankbaar voor de 11 maanden die hij hier heeft gespendeerd. Hij heeft mijn leven kleur gegeven en geen dag was saai met zijn frettenstunts. Ik heb vele tranen gelaten op zijn ziektedagen, en zullen ook zeker nu na zijn verlies nog wel vloeien. Ondanks dit verdriet ben ik blij zijn baasje te zijn geweest voor zijn laatste jaar. Want hij heeft mij zeker nog veel vaker laten lachen. Enkel zijn snuitje zien was al genoeg om mijn hele dag weer goed te maken
Big Bono was simpelweg een superfret.
13 april is Bono gecremeerd en zal net als Bibi in een foto-urn weer thuis komen te staan. Wanneer ik hem weer heb zal ik een foto plaatsen van zijn nieuwe plekje.
Mooi geschreven en verwoord Stefanie.
Hij heeft het super gehad bij jou en ondanks dat het zo onverwachts is gebeurd is het voor hem gelukkig pijnloos gegaan.
Hij zal altijd in je hart zijn
Hij heeft het super gehad bij jou en ondanks dat het zo onverwachts is gebeurd is het voor hem gelukkig pijnloos gegaan.
Hij zal altijd in je hart zijn
Wat een vreselijk gemis Stefanie en ik heb zo met je te doen. Nogmaals heel erg veel sterkte!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Je zal hem vreselijk missen en het verdriet is groot, maar weet dat je alles voor hem hebt gedaan wat in je vermogen lag en dat hij bij jou een fantastische tijd gehad heeft. Ik hoop dat je daar troost uit kunt putten voor de komende periode.
Nogmaals heel veel sterkte en als ik iets voor je kan doen dan weet je me te vinden. Dikke knuffel
Nogmaals heel veel sterkte en als ik iets voor je kan doen dan weet je me te vinden. Dikke knuffel
Heel veel sterkte Stefanie. Bono heeft heerlijk fret kunnen zijn bij je op Bono's manier. Het gemis zal vreselijk zijn, maar denk aan de mooie herinneringen van Bono en jij samen.
Bono mocht zich bij jou deze 11 maanden gelukkig prijzen. Hij heeft het goed bij jou gehad en nog heerlijk kunnen genieten, ondanks zijn kwalen.
Het gemis is groot als zo'n maatje weg valt. Hij zit voor altijd diep in je hart...sterkte meis.
Dans op de brug lief kereltje. Ik kan me je mooie snoetje nog goed herinneren toen je net in de opvang binnen was gekomen
Het gemis is groot als zo'n maatje weg valt. Hij zit voor altijd diep in je hart...sterkte meis.
Dans op de brug lief kereltje. Ik kan me je mooie snoetje nog goed herinneren toen je net in de opvang binnen was gekomen
Heel veel sterkte!!
Wat vreselijk, heel veel sterkte met het verlies!
Heel veel sterkte Stefanie, hij heeft het heel erg goed gehad bij jou
Sterkte Stefanie!