Ahron

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Ahron

Bericht door Marjan »

Ik hoop maar dat hij zijn kniebanden niet gescheurd heeft want het lijkt daar een beetje op. :???: Want als ik de proef doe door hem met zijn achterpootjes over een tafelrand te vegen, trekt hij alleen zijn rechterpootje op om op de tafelrand te komen. Zijn linkerpootje houdt hij slap.

Zijn al eerder gewassen beddengoed zit in ieder geval weer opnieuw in de wasmachine met neutral, maar we zaten ons net te bedenken dat we lekker bezig zijn want nu ook weer ligt hij gewoon alweer uren te pitten in ons bed. En dat was ik wel gewoon met geparfumeerd poeder en verzachter. :roll:
NKW
Aantal fretten: 1

Bericht door NKW »

Hopelijk is het dat niet :(

Zou je dat dan ook niet met Neutral kunnen gaan wassen? (blijft het mss alleen wat meer naar fret ruiken :brush: )
Kick

Bericht door Kick »

NKW schreef:Hopelijk is het dat niet :(

Zou je dat dan ook niet met Neutral kunnen gaan wassen? (blijft het mss alleen wat meer naar fret ruiken :brush: )
Haha, dat is een goeie :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou, dat vind ik nog niet eens zo erg want Ahron ruikt heerlijk. :lol:
Maar ik geniet juist altijd zo van het beddengoed wanneer het weer heerlijk naar lavendel ruikt. :???: Dus daar moet ik even goed over nadenken, misschien toch eerst maar gewoon Ahron even een paar weken niet meer meenemen naar beneden om te zien of dat verbetering geeft.
Mette

Bericht door Mette »

Lastig om erachter te komen wat het precies is, vooral doordat het altijd extra tijd kost en daarmee toch wat onmacht. Hopelijk is dit ook gelijk het probleem en verbetert het gauw.
Karen

Bericht door Karen »

Arme sloeber...
Kick

Bericht door Kick »

Ahron lijkt wat beter te gaan. Zowel met zijn achterpootje als met de lelijke plekken in zijn vacht. Zou het dan toch met z'n voeding te maken hebben? :?:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Dat is wel positief. Lijkt me dan wel een voedingsprobleem. Wat kreeg hij te eten?
Marjan

Bericht door Marjan »

Eigenlijk van alles; ziwipeak blikbrij en een brokkenmix van Orijen, Virbac en nog een laatste restje Totally Ferret. Dat laatste had ik al niet meer gekocht maar zat er nog wel doorheen.
Nu krijgt hij even uitsluitend waltham drie maal daags en er staan wel wat Virbac brokken in de kooi want hij heeft gewoon altijd trek. 8-)

Hij heeft nu ook een synulox kuur en ik smeerde de plekjes in met hydrocortiderm. Wanneer hij helemaal af is van de plekjes ga ik hem een voor een wel weer zijn oude voer geven en dan zien waar hij op gaat reageren.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ik ben heel benieuwd welk voeding het kan zijn.
Mette

Bericht door Mette »

Ik ben blij dat hij wat beter gaat! Zo vreselijk al die jeuk, brr.
Marjan

Bericht door Marjan »

Zijn pootje gaat inderdaad iets beter, ik denk dat het toch een flinke kneuzing is geweest, ook gezien het wondje op zijn pootje. Vanmorgen heeft hij weer lekker lopen struinen, nog wel een beetje hinkelend maar beter dan alleen maar willen liggen. Dat scheelt voorlopig weer even een ritje Giessen. :)
NKW

Bericht door NKW »

Mooi zo dat het beter gaat! Heel benieuwd waar die op gaat reageren. Haha, je was me net voor Marjan. Ook fijn van z'n pootje :)
Marjan

Bericht door Marjan »

:D
yvonne

Bericht door yvonne »

Fijn dat het beter gaat met zijn pootje, nu de jeuk en de plekken nog!
Marjan

Bericht door Marjan »

Er lijken geen nieuwe plekken bij te komen tot nu toe. Hij krijgt alleen wel een huidtumortje in zijn oksel. Dus binnenkort moet hij denk ik toch weer onder het mes. :???:
NKW

Bericht door NKW »

Ooh dat is minder. Mocht dat idd nodig zijn laten jullie dan direct die andere huidtumor ook weghalen?
Marjan

Bericht door Marjan »

Dit is gelukkig de enige bij Ahron. Finn heeft een hele grote in zijn hals maar die kunnen we niet laten weghalen omdat een narcose zijn nieren teveel zouden belasten en dat zal vrijwel zeker fataal zijn.
NKW

Bericht door NKW »

Oke, dacht dat het Ahron was die er nog eentje had. Jammer dat die van Finn niet weg kan worden gehaald.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hanneke dacht toen wel dat zijn kale jeukplekken beginnende huidtumortjes waren maar dat is niet zo want wanneer die genezen dan blijft er een gave huid over zonder verhevenheden.
Plaats reactie