Dan gaat het dus goed met haar op dit momentMinka schreef:De Waltham is goed ontvangen. Mijn ontvangst was wat minder en bedankt Mila.
Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Heel erf fijn dat ze lekker snel de oude is
Dat is zeker fijn, Go Mila Go !
Gisterenavond ging het niet lekker met Mila. Ze zat me weer met één oog aan te kijken en het andere zat dus dicht. Het oog waar ze nog wel mee keek, keek ook niet lekker. Ik vermoed dat ze heel erg last heeft van haar oorspoeling nog. Terwijl het goed ging.
Dus de waltham maar weer uit de kast gehaald en die geef ik nu maar een paar dagen. Als ze woensdag me nog zo vreemd aankijkt, dan bel ik Hanneke.
Na de waltham heb ik wel hele kleine peuter muisjes gegeven en die gingen er wel goed in. Die krijgt ze nu zo tussendoor voor de smaak.
Dus de waltham maar weer uit de kast gehaald en die geef ik nu maar een paar dagen. Als ze woensdag me nog zo vreemd aankijkt, dan bel ik Hanneke.
Na de waltham heb ik wel hele kleine peuter muisjes gegeven en die gingen er wel goed in. Die krijgt ze nu zo tussendoor voor de smaak.
Oh bah, daar zitten we natuurlijk niet op te wachten.
Jasses, daar zitten jullie niet op te wachten Raar dat het dan ineens zo opspeelt
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh jeetje, dat klinkt niet lekker. Ik vraag me wel of dat nog van de oorspoeling kan zijn?
Hè gatsie wat vervelend
Ze leek zo goed uit de spoeling te zijn gekomen
Ze leek zo goed uit de spoeling te zijn gekomen
Is inderdaad wel een late reactie dan, maar goed, niets uitsluiten natuurlijk! Kan zomaar zijn!
Ik blijf het een eng iets vinden die oorspoeling.... Vraag me serieus af of het echt helpt. Wil Hanneke daar best op vertrouwen, maar het blijft gevaarlijk klinken en dit klinkt ook echt niet goed
ow bah, hopelijk knapt ze snel op.
Ik heb heel veel ervaring met middenoor problemen en ik heb al tegen Hanneke gezegd als ik moet kiezen tussen medicijnen of oorspoeling zou ik zo weer voor de oorspoeling gaan.
Na de eerste oorspoeling zag ik gewoon heel snel vorderingen bij Mila. Het is natuurlijk wel balen dat na de tweede oorspoeling ze zoveel last van heeft.
Ik ben anti medicijn geworden na ervaringen met het verleden. Als ik medicijnen aan Mila ga geven, dan weet ik zo dat ik binnen no time geen prooieter meer heb. De keuze oorspoeling was voor mij de oplossing. Zo min mogelijk medicijnen en hopelijk op weer normale prooi.
Dus hopelijk dat dit tij van Mila weer gaat keren en dat ze minder last heeft van haar oren.
Als dit niet is, dan ga ik mijn eigen KVV maken voor Mila. Ik wil absoluut geen fret meer op brok of brokkenvla. Dit punt is voor echt een gevoelskwestie van mijn kant uit.
Na de eerste oorspoeling zag ik gewoon heel snel vorderingen bij Mila. Het is natuurlijk wel balen dat na de tweede oorspoeling ze zoveel last van heeft.
Ik ben anti medicijn geworden na ervaringen met het verleden. Als ik medicijnen aan Mila ga geven, dan weet ik zo dat ik binnen no time geen prooieter meer heb. De keuze oorspoeling was voor mij de oplossing. Zo min mogelijk medicijnen en hopelijk op weer normale prooi.
Dus hopelijk dat dit tij van Mila weer gaat keren en dat ze minder last heeft van haar oren.
Als dit niet is, dan ga ik mijn eigen KVV maken voor Mila. Ik wil absoluut geen fret meer op brok of brokkenvla. Dit punt is voor echt een gevoelskwestie van mijn kant uit.
Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben over dingen, ik vind het ook een moeilijk punt die oorspoelingen, maar het zal per fretje bekeken en beoordeeld moeten worden denk ik, ik begrijp jouw argumentatie voor war Mila betfreft wel Minka.
Vervelend dat Mila nu even een kleine terugslag heeft, misschien heeft het ook met het weer te maken, het is nu guur en koud, dat kan mogelijk meespelen ? Ik hoop dat je Hanneke niet hoeft te gaan bellen want dan gaat het weer goed met je meisje.... Beterschappies voor de lieve Mila !
Vervelend dat Mila nu even een kleine terugslag heeft, misschien heeft het ook met het weer te maken, het is nu guur en koud, dat kan mogelijk meespelen ? Ik hoop dat je Hanneke niet hoeft te gaan bellen want dan gaat het weer goed met je meisje.... Beterschappies voor de lieve Mila !
Ik snap het ook hoor en ga volledig met je mee. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Het aan brokken gewend houden raad ik normaal ook aan, maar ik weet dat je hier bewust voor kiest. En dat mag ook.
Ik hoop vooral dat het kleine meisje snel weer bij trekt!
Ik hoop vooral dat het kleine meisje snel weer bij trekt!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
gaat het vandaag een beetje beter met Mila, Minka??
Het gaat nog niet echt helemaal jofel. Ik heb al gebeld naar de Frettenkliniek en als het goed is belt Hanneke me terug.
Nou moe...
Dat willen we niet horen.