We gaan hem nu ook niet meer naar beneden in onze slaapkamer laten komen want wie weet is het toch ons dekbed. Gisteren was hij nog wel een hele tijd beneden en nu ineens weer die opkomende plekken... Heel vreemd
Ik ga het weekend ons beddengoed toch ook maar even wassen met neutral want hij snapt natuurlijk niet dat hij opeens niet meer naar beneden mag.
En ik heb toch maar nog even snel een afspraak gemaakt bij de frettenkliniek voor hem voor volgende week, voordat ze op vakantie gaan. Ik wil er toch even naar laten kijken en ook wil ik zijn leverwaarden gecontroleerd hebben. Ik zag vanmorgen ook een korstje in zijn ene oortje en voelde er eentje in zijn nek, dus hij zit op meer plekken te krabben. Echt weer een aparte klacht.....
Inderdaad beter om langs de Frettenkliniek te gaan. Het zijn aparte klachten. Ik hoop zo dat het door het wasmiddel komt en er niet iets anders aan de hand is.
Morgen gaan we met hem naar de frettenkliniek, het zal mij benieuwen. Ik vind hem de laatste tijd ook erg rustig, te rustig eigenlijk dus ik ben bang dat er inwendig ook wel weer iets aan het broeden is.
Veel succes morgen, hopelijk goed nieuws. Volgens mij is het ook vaak zo bij allergieën dat de oorsprong komt van een slechte weerstand/inwendige problemen.