Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
Wat een leuke dingen weer
Er staat nu al ruim 300 euro op de rekening voor de fretten!
Hopelijk verkopen we alle lootjes (1000 - een stuk 40 die we geven bij de kaartjes die in de voorverkoop zijn verkocht)
Lootjes zijn 1 euro per stuk en de prijzen zijn echt super!!
Kaartjes aan de deur kan altijd natuurlijk zondag dus heb je geen plannen voor zondag? Kom gewoon gezellig!
Koffie, thee, limonade kost geen drol daar dus geen koffie voor 4 euro LOL!
Des te meer kun je besteden aan lootjes, spulletjes die verkocht worden zoals de wandborden van Kick, slaap spulletjes van Fretties, Timo's Playpin, Fancy Ferret, SDF, Ferret Fair. Gegraveerde glazen van Ferrets & Friends, Fantasy spulletjes als draakjes e.d. van Faery Goods, TheMa Borduren borduurt eventueel namen op de dekentjes of tutdoekjes van je fretjes, Frettenvraagbaak is er ook!
Omdat het een kort dagje is, geen lezingen e.d. maar als dit goed gaat komen we terug met een hele dag en kunnen we altijd een lezing van wie er 1 wil geven doen. Voeding is een dingetje op dit moment maar wilde deze middag even vrolijk houden dus nu alleen even de leuke en positieve dingen voor fretten. Echter kunnen jullie wel info krijgen bij de Vraagbaak als je vragen hebt.
Na het feestje gaan we kijken hoe we de eventuele volgende FFF kunnen doen. Eerst deze maar aankijken
Koop je je kaartje aan de deur? Zorg dan alsjeblieft dat je gepast hebt
Dankjewel
Er staat nu al ruim 300 euro op de rekening voor de fretten!
Hopelijk verkopen we alle lootjes (1000 - een stuk 40 die we geven bij de kaartjes die in de voorverkoop zijn verkocht)
Lootjes zijn 1 euro per stuk en de prijzen zijn echt super!!
Kaartjes aan de deur kan altijd natuurlijk zondag dus heb je geen plannen voor zondag? Kom gewoon gezellig!
Koffie, thee, limonade kost geen drol daar dus geen koffie voor 4 euro LOL!
Des te meer kun je besteden aan lootjes, spulletjes die verkocht worden zoals de wandborden van Kick, slaap spulletjes van Fretties, Timo's Playpin, Fancy Ferret, SDF, Ferret Fair. Gegraveerde glazen van Ferrets & Friends, Fantasy spulletjes als draakjes e.d. van Faery Goods, TheMa Borduren borduurt eventueel namen op de dekentjes of tutdoekjes van je fretjes, Frettenvraagbaak is er ook!
Omdat het een kort dagje is, geen lezingen e.d. maar als dit goed gaat komen we terug met een hele dag en kunnen we altijd een lezing van wie er 1 wil geven doen. Voeding is een dingetje op dit moment maar wilde deze middag even vrolijk houden dus nu alleen even de leuke en positieve dingen voor fretten. Echter kunnen jullie wel info krijgen bij de Vraagbaak als je vragen hebt.
Na het feestje gaan we kijken hoe we de eventuele volgende FFF kunnen doen. Eerst deze maar aankijken
Koop je je kaartje aan de deur? Zorg dan alsjeblieft dat je gepast hebt
Dankjewel
Goed hoor, wij hebben er in ieder geval zin in! Kan ik gelijk mijn nieuwe Fretties kleed op de stand showen.
Ik kijk er ook naar uit! Eens zien hoelang het duurt om alle wandborden kwijt te raken
Ik heb er ook zin in! Leuk om bekende en onbekende gezichten te zien
Bij de Fretties stand kunnen morgen naambordjes worden besteld voor slechts € 5,00 per bordje. Er liggen een paar voorbeelden die je kunt bekijken en de verzending is gratis!
- Frettenvraagbaak
Ook bij de stand van de Frettenvraagbaak zijn weer leuke sieraden, kooiversieringen en houten fretten te koop die je naar eigen ideeën kunt versieren. We zien er naar uit jullie allemaal te zien morgen!
- Helen
- Contacteer:
Leuk weer mensen!!! Beloofd een mooie dag te worden morgen!
veel plezier morgen
Hebben we er zin in?
Ach, wat zal ik zeggen.....
Wij gaan rijden...tot zo
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Tot zo! We gaan er een gezellige dag van maken
- Helen
- Contacteer:
hebben we er zin an????
Zo, wij zijn weer thuis We hebben met het Frettenvraagbaak team nog heerlijk gegeten in Schiedam om deze leuke dag af te sluiten.
Zoals gezegd; geslaagde dag met een mooie opbrengst. Goede locatie met zeer vriendelijke dames bij de bar
Helen en Stefanie; bedankt!
Zoals gezegd; geslaagde dag met een mooie opbrengst. Goede locatie met zeer vriendelijke dames bij de bar
Helen en Stefanie; bedankt!
Het was zeker een geslaagde dag! Heel leuk om weer nieuwe frettenmensen te ontmoeten, ook een aantal Fretties-klanten nu in levende lijve gezien. Zal morgen ook even wat foto's plaatsen hier.
Bedankt dames voor de goede organisatie, mogen jullie vaker doen.
Bedankt dames voor de goede organisatie, mogen jullie vaker doen.
Ik sluit mij daar helemaal bij aan!
Wat een knusse locatie voor zo’n dag
Helen en Stefanie, namens de Frettenvraagbaak heel erg bedankt.
Wat een knusse locatie voor zo’n dag
Helen en Stefanie, namens de Frettenvraagbaak heel erg bedankt.
Jaaaaa, ik was al bezig!
Hier komen ze, geeft wel een indruk van de gezelligheid. Met het frettenvraagbaak team zijn we nog even lekker uit eten gegaan en hebben ook weer vreselijk gelachen.Kick heeft mijn fretten portretjes net ook al opgehangen en daar ben ik ook erg blij mee!
Hier komen ze, geeft wel een indruk van de gezelligheid. Met het frettenvraagbaak team zijn we nog even lekker uit eten gegaan en hebben ook weer vreselijk gelachen.Kick heeft mijn fretten portretjes net ook al opgehangen en daar ben ik ook erg blij mee!