Waltham productie gestopt (?)
Re: Waltham productie gestopt (?)
Ik zou ze houden
Ik ook, waarschijnlijk zijn ze goed tot half 2022 gok ik en ik heb het vermoeden dat er dan allang weer een fretje bij jullie rond loopt.
Dat vermoeden heb ik ook ja
Mocht Eureka het niet halen bij de volgende Hanneke controle, gaat er bij mij ook een hoop in de verkoop met datum 2022.
Mocht Eureka het niet halen bij de volgende Hanneke controle, gaat er bij mij ook een hoop in de verkoop met datum 2022.
Dan heb ik wel belang bij een paar dozen Mette
Ja dat vermoedde ik al. Nog steeds moeite met wat vinden?trea schreef:Dan heb ik wel belang bij een paar dozen Mette
Behalve dat het geen dozen zijn. Ik kreeg 200 losse zakjes in een grote doos . Maar als goedmaker daarvoor kreeg ik wel 10 zakjes extra. Of het was een fout van ze. Maar ik hou het op goedmaker.
Mijn naam is haas! Ik ga ze niet wijzer maken .
Daarom hebben ze de prijs nu natuurlijk opgeschroefd.
Ze zijn idd tot ergens 2022 goed. Ik denk er nog over na..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik zou ze zeker bewaren Eliesja, verkopen kan altijd nog.
Wie weet wat er nog op je pad komt
Ik had ook nog een bestelling uitstaan bij medpets voor 10 dozen. Ik heb ze gebeld en ze zouden deze week klanten gaan bellen dat de waltham niet meer binnen komt. Ik krijg nu mijn geld terug alleen het is nu overal uitverkocht
En mijn twee fretten houden niet van het alternatief gelukkig heb ik nog een voorraadje
En mijn twee fretten houden niet van het alternatief gelukkig heb ik nog een voorraadje
dat is waar, maar misschien heb je tegen die tijd wel iets anders wat niet te duur is en kan ik toch nog iemand blij maken.yvonne schreef:Ik zou ze zeker bewaren Eliesja, verkopen kan altijd nog.
ik heb nog even, want dat er iets op mijn pad komt is voor mij zeker
nog ter info de houdbaarheid datum is 08/2022 ..maar ik denk dat je het hele jaar 2022 er wel wat mee kan toch?
de vervanger ervan is dat dan ook misschien de Royal Canin Recovery blik..dan heb je 12x195gr voor 35,95
?? of is dit niks...
wel balen dat het niet meer te verkrijgen is.
?? of is dit niks...
wel balen dat het niet meer te verkrijgen is.
Nee de recovery blik is niet geschikt of als vervanger te geven aan de fretten. De meesten gaan er van aan de diarree, als het al gegeten wordt.
De recovery liquid is best een hele goede vervanger en eerlijk gezegd ook een beter product qua grondstoffen dan de RCC (waltham). Het is alleen prijziger.
Als vervanger zou je altijd nog de Trovet recovery liquid blikjes kunnen proberen. Die zijn op zich goed, alleen wordt het door veel fretten niet geaccepteerd. Tenminste niet op het moment dat ze al misselijk zijn en problemen met eten geven.
Dan heb je ook nog het uitstekende Oxbow Carnivore Care, wat je bijv via Duitsland of Amazon moet bestellen. Ongelofelijk duur en als je fret er niet al aan gewend is, gaat het zeker niet gegeten worden als ze ziek zijn. Kies je voor dit product, zal je je fret er dus vroeg aan moeten laten wennen.
De recovery liquid is best een hele goede vervanger en eerlijk gezegd ook een beter product qua grondstoffen dan de RCC (waltham). Het is alleen prijziger.
Als vervanger zou je altijd nog de Trovet recovery liquid blikjes kunnen proberen. Die zijn op zich goed, alleen wordt het door veel fretten niet geaccepteerd. Tenminste niet op het moment dat ze al misselijk zijn en problemen met eten geven.
Dan heb je ook nog het uitstekende Oxbow Carnivore Care, wat je bijv via Duitsland of Amazon moet bestellen. Ongelofelijk duur en als je fret er niet al aan gewend is, gaat het zeker niet gegeten worden als ze ziek zijn. Kies je voor dit product, zal je je fret er dus vroeg aan moeten laten wennen.
@karen, thanks voor de info. goed om te weten.
Ja hoor, dat lijkt mij geen enkel probleem. Zou het wel zo koel mogelijk bewaren.Eliesja schreef:nog ter info de houdbaarheid datum is 08/2022 ..maar ik denk dat je het hele jaar 2022 er wel wat mee kan toch?
Dat is knap balen zeg.Gepke schreef:Ik had ook nog een bestelling uitstaan bij medpets voor 10 dozen. Ik heb ze gebeld en ze zouden deze week klanten gaan bellen dat de waltham niet meer binnen komt. Ik krijg nu mijn geld terug alleen het is nu overal uitverkocht
Gepke; een vriendin van mij werkt bij een dierenarts apotheek en heeft misschien nog maximaal 4 dozen, dat weet ze eind van de week. Heb je daar eventueel interesse in? Dan kan ik ze reserveren voor je.
Jazeker interesse extra voorraad is altijd welkom aangezien ze met z’n tweeën behoorlijk kunnen eten
Helemaal goed, ik heb het doorgegeven en hou je op de hoogte.