Buitenvoliere voor Gwaine
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
roef met haar weggeknipt? Wat is roef 

Korst denk ik.
Maar ik moest ook gelijk denken aan iets wat op een schip is gebouwd. 

ja maar je knipt normal toch niet in een korst? Dus ik snap het even niet 

Inderdaad de korst, maar deze hing er bijna helemaal af en zo kon ik het niet schoonmaken er hangt al terug een korst aan.
Vandaag gaan we de buitenren inrichten. Mijn broer heeft gisteren het plexiglas
Omhoog gehongen. Er zijn nog geen plateaus maar dit kan later nog altijd.
Dus als alles goed gaat zit hij er tegen vanmiddag in. Ik ga ook nog naar het bos om wat
Takken te halen als bodembedekking heb ik boomschors zodat er geen onkruid meer
Kan groeien door de tegels heen. Ik heb ook 10 m flexibele pvc deze komt er ook
In. Als we klaar zijn zal ik wel een paar foto's posten . Ik zal gwaine toch wel missen hij staat
Altijd vroeg op en jaagt mijn vriend uit de slaapkamer en hij is zo lief als hij rondloopt
Dan staat hij in keer bij jemet zijn snorharen in je nek, maar hij bijt of knabbelt
Nooit!
Omhoog gehongen. Er zijn nog geen plateaus maar dit kan later nog altijd.
Dus als alles goed gaat zit hij er tegen vanmiddag in. Ik ga ook nog naar het bos om wat
Takken te halen als bodembedekking heb ik boomschors zodat er geen onkruid meer
Kan groeien door de tegels heen. Ik heb ook 10 m flexibele pvc deze komt er ook
In. Als we klaar zijn zal ik wel een paar foto's posten . Ik zal gwaine toch wel missen hij staat
Altijd vroeg op en jaagt mijn vriend uit de slaapkamer en hij is zo lief als hij rondloopt
Dan staat hij in keer bij jemet zijn snorharen in je nek, maar hij bijt of knabbelt
Nooit!
Het zal inderdaad wennen zijn als Gwain buiten zit ipv binnen, maar dat went wel. Je zegt dat als het goed is, zit Gwain er vanmiddag in. Als het niet lukt moet je er wel rekening mee houden, dat Gwain er wel snel in moet in de buiten ren. Je kunt een fret bijv niet eind september of oktober in de buitenren zetten, omdat het dan te koud gaat worden. Een fret heeft een gewenningsperiode buiten nodig en dan wel in een periode dat het niet te koud is.
Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en uiteraard ook Gwain. Is hij wel eens eerder buiten geweest eigenlijk?
Ik ben ook benieuwd naar hoe hij het gaat vinden. En de foto's natuurlijk 

Ik ben ook wel benieuwd.
Mijn Jillzje slaapt nu ook bij ons op de kamer, gewoon los. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel heel gezellig vindt
Mijn Jillzje slaapt nu ook bij ons op de kamer, gewoon los. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel heel gezellig vindt
Wel Gwaine zit er in.
Foto's:
Http://www.album.nl/Album=Q8T4OSQP" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwaine is wel al eens buiten geweest nl. Wandelen aan het tuigje maar hij vindt dat niet leuk veel te bang, nu is hij ook al aan het proberen aan de deur te krabben. Voorlopig is de inrichting nog eenvoudig maar ik vind het nog niet zo slecht. In het begin verstopt hij zich altijd onder het hondenhok, maar ALS je zijn nam roept en een koekje komt hij te voorschijn. In het hondenhok zitten denk ik vier fleece dekens in...
Hij wou ook op het hondenhok dus hebben we de boomstronk er voor gelegd. Nu ik het zo zie lijkt de ren klein.
Foto's:
Http://www.album.nl/Album=Q8T4OSQP" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwaine is wel al eens buiten geweest nl. Wandelen aan het tuigje maar hij vindt dat niet leuk veel te bang, nu is hij ook al aan het proberen aan de deur te krabben. Voorlopig is de inrichting nog eenvoudig maar ik vind het nog niet zo slecht. In het begin verstopt hij zich altijd onder het hondenhok, maar ALS je zijn nam roept en een koekje komt hij te voorschijn. In het hondenhok zitten denk ik vier fleece dekens in...
Hij wou ook op het hondenhok dus hebben we de boomstronk er voor gelegd. Nu ik het zo zie lijkt de ren klein.
De link doet het niet Ann...
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q8T4OSQP" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou dit helpen?
Zou dit helpen?
Ja nu doet de link het wel.
Ziet er netjes uit hoor. En als hok vind ik het niet te klein maar dan ga ik ervan uit dat je hem wel gewoon dagelijks zijn loslooptijd geeft buiten de volière. Als dat niet de bedoeling was dan is wel aan de krappe kant.
Ik vind de hanging basket wel erg hoog hangen trouwens, of hangt die er om dingen veilig te stellen voor Gwaine.

Ik vind de hanging basket wel erg hoog hangen trouwens, of hangt die er om dingen veilig te stellen voor Gwaine.

Hij gaat er nog uitkomen hoor maar eens dat alles erin staat lijkt het klein .
Wel de hangkorf heb ik er nu uitgenomen want we vonden geen weg om hem er veilig in en uit te komen misschien voor later. Hij ligt wel nog veel onder het hok... Is misschien normaal dat hij ondr de indruk is. Hij zit er nog ma 2 uur in.
Wel de hangkorf heb ik er nu uitgenomen want we vonden geen weg om hem er veilig in en uit te komen misschien voor later. Hij ligt wel nog veel onder het hok... Is misschien normaal dat hij ondr de indruk is. Hij zit er nog ma 2 uur in.
En om het your check ik hem ook. Ik heb hem wakker gemaakt en toen lag hij lekker in het hondenhokn
. En toen Kwan hij er weer uit en later terug onder het hok
. Dus ik moet hem leren met rust laten ma Ben ALS de dood dat hij ontsnapt. Ik denk dat ik vannacht ook wel verschillende keren Zal checken. Hij krijgt rond 7 of zo nog speeltijd binnen en zijn omeprozole zijn ab kuur is eindelijks gegaan.
Zou hij terug stress kunnen krijgen van buiten te zitten?

Zou hij terug stress kunnen krijgen van buiten te zitten?
Het zou kunnen, zeker wanneer hij het er misschien toch niet zo prettig gaat vinden en met alle nieuwe geluiden om hem heen. Dus ik denk eigenlijk dat het beter zou zijn hem in het begin telkens wat langer buiten te laten en dus nog niet gelijk nu continue.Ann08 schreef:Zou hij terug stress kunnen krijgen van buiten te zitten?
Dat zou ik ook doen. Geef hem de kans om te wennen met telkens wat langer buiten.
Ok ik haal hem er binnen uurtje terug uit, dan heeft hij er toch al een tijdje inge zetten, want hij is toch nog altijd schuw. En is toch wel een stresskip, maar ALS ik hem opneem Klampt hij niet meer aan me vast in het begin deed hij dat bij elke nieuwe situatie. Bedankt voor het advies het is gewoon dat ik niet weer een dood zieke Gwaine aan mijn Handen wil hebben. Ik Ben ook well blij dan slaapt hij nog binnen . Hoe zouden jullie het doen ALS we gaan werken. Want ik Ben weg voor ongeveer 8 u. Hem er dan s avonds in zetten.
Zelf zou ik hem nog niet zo'n lange tijd gelijk buiten laten. Dus ik zou toch eerst de dagen dat je thuis bent hem buiten neerzetten want dan kun je ook zien wat hij gaat doen. Of hij uiteindelijk lekker in zijn nachthok kruipt of dat hij als een angsthaasje eronder gaat zitten. En beginnen om hem na je werk een paar uurjes buiten te zetten en dit langzaam opbouwen.
Wanneer je uiteindelijk zeker weet dat hij zijn nachthok opzoekt zou je het eens wat langer kunnen proberen, bijvoorbeeld als je boodschappen moet doen.
Neem gewoon de tijd om het buiten zijn op te bouwen want hij is natuurlijk helemaal niet gewend om buiten te zijn en aangezien hij al een maagprobleem heeft zou ik hem toch niet teveel stress bezorgen gelijk in een keer.
Wanneer je uiteindelijk zeker weet dat hij zijn nachthok opzoekt zou je het eens wat langer kunnen proberen, bijvoorbeeld als je boodschappen moet doen.
Neem gewoon de tijd om het buiten zijn op te bouwen want hij is natuurlijk helemaal niet gewend om buiten te zijn en aangezien hij al een maagprobleem heeft zou ik hem toch niet teveel stress bezorgen gelijk in een keer.